.

Isnin, 13 Jun 2016

HADI BUKAN WAKIL TUHAN







DARI DULU

GUA SUDAH 

CAKAP 

HADI ONLINE KE

DENGAN TUHAN?



Hadi bukan wakil Tuhan, kata Khalid Samad

 | June 13, 2016
Amaran Hadi itu menunjukkan PAS tidak menghormati suara pengundi, kata AMANAH.




PETALING JAYA: AMANAH hari ini berkata adalah salah untuk mana-mana parti mendakwa ia parti pilihan Tuhan, selepas amaran presiden PAS kepada pengundi di Sungai Besar mereka berdepan kemurkaan Ilahi jika memilih ahli parlimen salah pada 18 Jun ini.
“Ia hanya menyerlahkan cara pemikiran mereka (PAS),” kata Pengarah Komunikasi AMANAH, Khalid Samad, kepada FMT hari ini.
“PAS dan presidennya Haji Abdul Hadi Awang perlu menerima kenyataan yang mereka tidak mewakili Tuhan.”
Menurutnya, walaupun beliau bersetuju pilihan parti politik boleh mendatangkan kesan di dunia dan akhirat, tidak ada parti politik berhak mengaku diri sebagai wakil Tuhan.
“Sekiranya mereka percaya apa yang mereka lakukan adalah betul, maka menjadi tanggungjawab mereka meyakinkan orang ramai daripada menggunakan politik dosa dan celaka,” kata Khalid.

KAH KAH KAH

WOIT

KHALID INI

POTONG STIM

RAKYAT SUDAH

SYIOK DAPAT

BIDADARI JIKA

UNDI PAS

KAH KAH KAH 

KHALID BELOT

BOCORKAN 

PENIPUAN HADI

KAH KAH KAH


FRUS MENOGENG
-----------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia-lah yang menjadikan kamu khalifah-khalifah di muka bumi. Barang siapa yang kafir, maka (akibat) kekafirannya menimpa dirinya sendiri. Dan kekafiran orang-orang yang kafir itu tidak lain hanyalah akan menambah kemurkaan pada sisi Tuhannya dan kekafiran orang-orang yang kafir itu tidak lain hanyalah akan menambah kerugian mereka belaka.

gua dah bagi tau kita ni lah yang dijadikan khalifah dimuka bumi ini
tapi ramai antara kita buat perangai macam aram bejadah
ingat tu kita ni khalifah maka buatlah perangai yang diredoi Allah
apa itu khalifah lu cari sendirilah kalu mau tau
apa kirapun lu salah sorang khalifah
ingatlah tu

Tanpa Nama berkata...

Ko sbnrny yg potong stim bro... dia org semua2 nie nak mengarab saudikan msia la... aljib ke.. dolah ke.. ji awe ke.. mufti wahab ke... semua tu seagenda je.. nak diamereka kan msia nie susah sngt, diarab suadi mungkin senng skit kot... lu belajar2 la pakai jubah bro... jgn nak pkai kemeja hawai je.. heeeeee

Tanpa Nama berkata...

Budak GAGAL boleh jadi Wakil TUHAN ke ????

Kalau Wakil TUHAN kenapa gila dunya dan hal hal MSYOOOOOKKKKKKKKKKKKK

Bahalol saja lah

Tanpa Nama berkata...

Hadi kena tunjuk tokoh kepimpinan dulu, selesaikan kes balak haram di kelantan, selesaikan rumah mangsa banjir, bercakap biar berakhlak, berdakwah pada non muslim biar berhikmah dalam tuturkata, tegur pemimpin yg pecah amanah, perjuangkan kesusahan rakyat, basmi kemiskinan. Dah selesai semua tu baru cakap pasal hudud, baru la mimpi bidadari.

60% kaum buruh mengadu tak cukup kos sara hidup, lagi mau cakap hal bidadari? Tanggungjawab kaum buruh utk bagi makan dan keselesaan pada ahli keluarga pun belum selesai ingat diorang ambik pot ke mimpi bidadari??

cikmatgelap berkata...

hari2 baca,baca hadith,baca kitab ....sepatutnya makin cerdik le....tapi dah terbalik....makin lama makin bodoh....menyesal aku pi cium tangan dia masa aku rumah kat rusila dulu thn 1984....baik tak terkena badi dia....org berbadi mcm ni...selalunya p.ramlie kata pembawak sial....klu kerbau buntiong terlangkah air ludah org berbadi mcm ni...silap2 boleh keguguran.....kehkehkehkeh....amacam isham...kawkaw tak....nah ambik ngko ...kelepok kat muka

Tanpa Nama berkata...

Ialah yang sebenarnya nizar jamaluddin wakil tuhan, ustaz wanji boleh wakil tuhan... pilih bulu!

Tanpa Nama berkata...

Sape nk mandi manda dgn bidadari...
.?
Pangkah AMANAH
sokong Pas kna jadi ahli pas.

Tanpa Nama berkata...

Moga Allah tunjukkan kebenaran.

Tanpa Nama berkata...

sanggup belajar bertahun2 utk dptkan ilmu dunia; utk sekeping kertas.

tp tak sanggup kaji agama yg dpt selamatkan diri diakhirat. belajar agama pun main spoon feed. ikut ulama membuta tuli.

apa nas solat terawih? sejak bila solat sunat boleh dijemaahkan? kalau solat sunat boleh dilakukan secara Jemaah, knp tak jemaahkan solat sunat subuh, zuhur, asar, isya dan jumaat?

NABI SAW TAK PERNAH SOLAT TERAWIH SEUMUR HIDUP BAGINDA!!!

knp masa wudhu kena basuh kaki? padahal ayat Qur'an dgn jelas sebut usap kepala dan kaki hingga ke buku lali?

NAK IKUT AL-QUR'AN ATAU ULAMA?