.

Isnin, 13 Jun 2016

YA AMPOON YA MAULANA






BETUL TUANKU

TEPAT SEKALI


zarithTak adil label semua Yahudi jahat – Raja Zarith Sofiah


PETALING JAYA: Tidak adil untuk melabel semua Yahudi sebagai jahat, kata Permaisuri Johor Raja Zarith Sofiah Sultan Idris Shah yang turut menyatakan tidak peduli jika kenyataannya itu menyebabkan baginda tidak popular.
Menurut The Star Online, apa yang baginda peduli ialah mahu menjadi umat Islam dan manusia yang baik.
“Sudah terlalu lama kini kebanyakan umat Islam di Malaysia melihat semua Yahudi jahat. Ia seperti mempercayai semua Muslim baik sedangkan kita tahu ada yang bertindak melanggar ajaran Islam.


KOMENTAR

penganut agama islam
diwajibkan mengenal
25 nama nabi dan rasul
24 dari nabi dan rasul
adalah  yahudi dariu bani israel
hanya nabi muhamad 
berbangsa arab bani qureshi

musuh dunia bukan yahudi
musuh dunia gerakan zionis

















------------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ampoon Tuanku beribu ampoon .. dalam hati - eh apa dosa hamba yang hina ni tetiba mintak ampoon plak .. banggang na ke hamba ni.

Tuanku orang melayu hanya rajeen mendengar je Tuanku .. ostaz kata yahudi jahat, maka jahat lah yahudi tu .. macam cerita cicak lah tuanku, ceritanya cicak jahat dengan nabi, maka itu semua cicak pon jahatlah. Senang tak yah nak pikir.

panglimo potaseh berkata...

Tak de Yahudi .. susah lah kita cari makan .. tak kan nak salahkan Cina Jlow pulak.

kampong lad berkata...

Hukuman keatas kesalahan jenayah yg termaktub didlm alquran adalah bukti umat islam ada yg jahat.

Tanpa Nama berkata...

betul kata tuanku ini, tak adil kata semua yahudi jahat..ada jugek yahudi yg baik..maknanya kite bole meluaskan perniagaan dgn yahudi yg baik2 ini. tuanku jgn lupa, malaysia yg ahlusunah wal rasuah ini ada perjanjian perdagangan dgn negara israel rekaan pbb ni.jgn lupa juga, negara mesir yg mempunyai universiti tertua al azhar itu juga ada mempunyai perjajian perdagangan rahsia dgn negara israel.barangan2 atau produk2 dagangan israel ini bertukar nama di singapore sblm masuk ke malaysia.dan produk2 negara israel ini digunakan di malaysia yg sedang mengusulkan hudud.jgn lupa juga perihal agama dan adat istiadat ini terletak dibawah kekuasan sultan2. produk2 negara israel ini diguna pakai juga oleh warga2 jais, jakim , mufti atau semua agamawan islamis yg mebenci israel atau yahudi.dunia juga tahu wahai tuanku, bhw singapore itu adalah proxy amerika,amerika pula adalah sokongan negara israel tetapi nape negara johor yg hebat serta berdaulat ini menjual air murah kepada singapore dan menjual air mahal kpd rakyat bangsa johor.terlupa pula, sejarah merakamkan islam dijohor juga pernah melempang si kafir, islam juga pernah teluka dgn gurauan anak muda berumur 19thn dan kini dipenjara.islam pernah melempang mufti dan kini mufti2 memnggigil ketakutan dgn tulahan sultan naugan allah.ini lah contoh keberadaban islam terhadap warganya..