.

Isnin, 13 Jun 2016

HADI JADI WAKIL TUHAN



HUBAYA HUBAYA


DENGAR DENGAR

HADI SUDAH

DIANGKAT JADI

WAKIL TUHAN

BOLEH BERI

DOSA PAHALA





Berdosa dan celaka jika pilih wakil rakyat salah, kata Hadi

Presiden PAS Haji Abdul Hadi Awang memberi amaran kepada pengundi di Sungai Besar bahawa mereka akan berdepan dengan kemurkaan Ilahi jika memilih ahli parlimen salah pada 18 Jun ini.
Katanya, memilih wakil rakyat adalah satu tanggungjawab.
“Kalau apa yang diucap (oleh ahli parlimen) adalah salah, (maka) berdosa dan celakalah kita,” katanya pada satu ceramah di Sungai Besar malam semalam.
PAS sebelum ini mendakwa mereka yang mengundi calon parti itu akan mendapat ganjaran Allah pada akhirat termasuk memasuki syurga.
KALAU UNDI

CALON PAS

MASUK SYURGA

WOW SYIOKNYA

ADA BIDADARI

KALAU TAK UNDI

DAPAT APA?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahli pas pun pergi germany layan melancap depan tivi tengok porn channel. Oh! Ya lupaa.. dah masuk sorga baru dapat bidadari.

Tanpa Nama berkata...

aku dah stop panggil Haji hadi dah,...sekarng tukar ke Pope Hadi..

kiedentech berkata...

Langkah sembah setiap kali Tuan Guru Nik Aziz memulakan sesi pengajaran di dataran ilmu Kota Bharu "Kita ni sebagai orang islam hendaklah setiap masa memperjuangkan islam kerana islam yang di bawa oleh Nabi Muhamad adalah agama terbaik yang berada di muka bumi ini sebagaimana diterangkan dalam Al quran, Kalau ada yang merasa ada agama yang lebih baik dari islam tolong bawakan kepada hamba satu bukti berupa kitab atau buku yang lebih baik dari Al quran supaya hamba boleh belajar dengannya dan beramal dengannya sepertimana hamba dok ikut dan amalkan apa yang terkandung dalam Al quran sekarang. PAS memperjuangkan Islam, Umno menentang islam jadi sokonglah PAS agar kita sama sama dapat memperjuangkan islam sebagai agama yang syumul untuk kehidupan manusia baik untuk mentadbir negara, perniagaan, bermasyarakat dan sebagainya". itu adalah PAS di zaman Tuan Guru Nik Aziz menjadi muryidul am. Beliau tidak pernah berusaha untuk menjai wakil tuhan untuk menetapkan kamu ahli syurga atau ahli neraka

Tanpa Nama berkata...

Sesat lagi Men yesat kan

Ayah Pin pun tak begini sesat nya

Sendiri GAGAL jadi orang , nak sesat kan Rakyat pulak

Kasihan kan

Boley Jalan berkata...

Popia hadi......

UNCLE RAMLI berkata...

Kita pun nak tanya kepada Hadi Awang yang bijak bermain kata2 Arab dan terror menyebut nama Allah, Muhamad, syariat, pahala, dosa, hadiths, Islammmmm, laknatul Yahudi, bani Israel, iman, aqidah yang boleh membuat mereka yang bermentaliti seperti macik2 Felda bulat2 terima itu ebagai kata2 sakti, sakral. Dia dapat mandat atau autoriti yang dia seakan-akan datang dari Tuhan itu dari mana? Siapa beri dia autoriti yang kata2 dari mulut dia tu benar? Nabi Muhamad? 4 Khalifah?, Imam2?, atau ulama2 purba? Malah ramai agamawan termasuk ustaz2 kini yang melempah ramai turut mempermainkan kata2 seperti Hadi Awang yang audiensnya akan terpukau jika mereka masih bodoh dan tak tahu apa yang dimuntahkan oleh orang2 seperti itu adalah klentong besar, mereka adalah jurujual agama yang mesti dapat habuan selepas jual air liur mereka. Jika menolak klentong mereka, mereka akan ditakutkan yg mereka akan masuk neraka, tak dapat jumpa Tuhan atau bernikmat dengan 72 bidadari. Hai bani Melayu jangan percaya kelentong mereka lagi.

kampong lad berkata...

'memilih wakil rakyat satu t/jawab'

Pilih calon t/jawab sapa?

Tanpa Nama berkata...

Perghhhh.korang mana tau.korang bukan olammak...hadi mestila tau die wakil tuhan,bak kata menteri,"barangkali olammak pas berhubung terus dgn tuhan"...tu sbb olammak pas xpandang wanita2 kat mesia ni.depa pandang made in Germany. Baru cun melecun,main pun power br best sbg persediaan nt kalo dah bsama bidadari nt xla kekok.bygknla bkn satu bidadari, byk oooo ratus2 ooooo...perghhhh.satu pun dah olammak nikmat giler bygkan kalo seratus bidadari bermata jeli melayan olammak.. Fuhhhhh.syiok giler bro..

Loh CK berkata...

Mcm mane dgn pengundi2 yg pilih Hadi Awang sbg wakil rakyat? Saja tanya, jgn marah

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kalau bahasa kadazan dusun... JUMADI JUMADI... membawa maksud mahluk jadi jadian... Penanggal pun dia.. Balan balan pun dia.... Kalau ada yang meninggal masa dulu dulj.. Sorang pun tak berani keluar rumah bila ada rumour tentang JUMADI JUMADI ni di waktu dinihari yang tenang... . Takuttttt...agaknya... Hadi spesis ni kot.... Takuttttt... Tak berani keluar rumahhhhh jadinia akibat si JUMADI JUMADI ni..... Kakakkakakak... Balan balan rupanya..... Kakakakakakkaka

Tanpa Nama berkata...

Kalau kafir undi pas boleh dapat bidadari ke?

Tanpa Nama berkata...

sekian hari dok maharajalela dgn fatwah cipta sendiri , ini dah mula merapu harap rakyat boleh nilai pemimpin pas sekarang .sebenar bukan nak ketuk si mangkuk hayun ni tapi kerana beliau bermain politik biasa kena hentam harap penyokongnya jgn dok melatah . Kesian otak dah sumbat dedak