.

Rabu, 15 Jun 2016

APA ITU BULAN





MENYINARI MALAM
lambang bulan dikaitkan dgn nabi yg selalunya diumpamakan bulan. atau bulan itu adalah wau bulan, maknanya parti ni sesuai utk kelantan sahaja..tp bukan ke pas ditubuhkan dipulau pinang?bulan cantik ketika bulan penuh dan bole menyinari malam..tp bulan hanya cantik dari jauh,pabila dekat rupanya berlubang2..

bulan maknanya periog aka datang bulan..tetiba sume jd haram termasuk la pakai seluar ketat..pas terlupa, bulan dihasilkan dari berjuta2 bintang dan kini bulan pas itu terdiri dari 2.6bilion bintang2 yg hilang dari alam langit dunia... on KENAPA BULAN?
Anonymous
at 7:04 PM

BAHLOL
Kenapa di layan budak tu kan bahalol Sudah lama senyap tetiba ber cakap Tengok muka pun tahu tak boleh pakai Kesian mangsa banjir kelantan dalam pondok lagi on KENAPA BULAN?
Anonymous
at 5:42 PM

OTAK TAK JAUH
Nike Ahmar kata logo Amanah ciplak imayam,pastu pulak warna oren buruk.pilih warna pun xreti mcmne nk jadi pemimpin... Chewwah...kita nk tanya plak bendera pas tu awat sama ngan bendera jepun.kaler je lain.lagi nanar/bengong sbb simple sgt logo pas bulat kat tengah mcm lobang idung nik amar jugak.kahkahkah. Inikah isu yg pas ada.

 Alahai otak pas xleh g jauh , setakat haid nifas jela dia tau,Ekonomi haram sepatah dia xtau xdak nilai Ekonomi pas ni elok dimuziumkan jg kenangan setara ngan sejarah purba zaman neolitik. Kahkahkah on KENAPA BULAN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:09 PM


ADA BULAN
Bulan.. Dimana mana ada bulan... Dirumah sakit ada bulan... Itu ambulan. Bulan... Dimana mana ada bulan... Dirumah aku juga ada bulan.. Bayar bila bila hujung bulan... Bulan... Di mana mana ada bulan.. perempuan pun suka bulan... Bila tiba ...dia datang bulan. Bulan.. Dimanja mana ada bulan.. Disekolahkan kolej universiti pun ada bulan... Itulah yuran bulanan... Oooohhh bulan... Kenapa warna ko hijo... Sebab mak dia semua hijo.... Kakakkaka on KENAPA BULAN?
DIDI KOTA BELUD
at 4:30 PM






-------------

2 ulasan:

bakri berkata...

Pas pun bole pis pun bole kalau eja jawi.
Sejak hj mat sotong tidak lagi pegang amar makruf nahi munkar aku dah tak respect pas lagi. Najis buat kerja munkar mat sorong buat dek saje.
Dah la tu pis ni rasa mcm dia blh menang prk sg besar dan kk. Peerah jgn mimpi laa...org daj kenal siapa mat sotong.

dulu pas berkata...

Saya amat-amati sejak lama dulu saya tak pernah dengar dia sebut pasal ilmu sains, pandangan sains, fakta sains, selama saya menyokong pas. Kalau tak tau sains macam mana nak jelaskan qada', qadar dan taqdir. Tak taulah kalau terlepas pandang. Betul lah kata admin ni.