.

Selasa, 21 Jun 2016

SILA TEKA BAYI SIAPA?







BAYI CHINA?

INDIA?

GERMAN?

JEPUN?

PERANCHIS?

SWEDEN?

DENMARK?

IRISH?

ENGLISH?

KOMENTAR
kepada anak anak muda
berancuk memang nikmat
waktu muda ini lagi nikmat
jangan jadi bebal
tapi gunakan kondom
untuk mengelakkan dari
awek kita  mengandung
pancut atas perut pun tak jamin
yang jamin tak ada anak
hanyalah kondom

gunakan kondom untuk
tak dapat bayi





21 Jun 2016
JERANTUT - "Tolong anak ini dijaga bapanya mati saye Nuer Aini" begitulah yang tertulis dalam sekeping nota yang ditinggalkan bersama seorang bayi yang ditemui seorang pekerja ladang di tepi jalan Sungai Lekok, Lata Meraung, di sini, malam kelmarin.


SILA TEKA

BAYI SIAPA

HADIAH DPT

LEPAS RAYA



-----------

4 ulasan:

giorgio berkata...

TT tak boleh teka.... Dosa

Tanpa Nama berkata...

Nama ibu Nuer Aini. Biasanya nama mcm ni orang eropah, kalau nak spesifik lagi ini orang putih dari switzerland. Ini nama keturunan keluarga diraja zaman 1820an, mereka dihalau dari istana oleh rakyat jelata kerana sombong. Susur galur keturunan ni bertebaran lari kerana diancam akan dibunuh. Ada yg lari ke tanah melayu dgn cara menumpang kapal pedagang arab. Di tanah melayu, mereka masih phobia dgn ugutan bunuh maka mereka bersembunyi di ladang ladang getah atau sawit.

Ni fakta sejarah TT. Ini org putih punya kerja, tak ada kaitan dgn org melayu walaupun namanya mcm melayu. Org melayu tak buat kerja2 mungkar mcm ni sebab byk polis moral akan cegah hal hal mcm ni.

Lagipun kita ramai agamawan yg akan bantu cegah entot luar nikah. Sebagai contoh rujuk kes tantawi, dia guna tangan saja utk puaskan nafsu, jadi tak adala kes buang bayi. Tangan boleh ganti kondom kalau harga kondom mahal.

Tanpa Nama berkata...

Tt ni tu la bujang terlajak perahu.suruh kawen xnk kawen ni kan dh mundur dlm ilmu entot mengentot.mana ada nikmat bila pakai sarung tt.ppuan bestla tp lelaki kurang nekmat enjoy de menjoy sbb bersarung tu jd kurang terasa pada bahagian kita secara otomatik sedap pun xbrp sedap berbanding xpakai sarung..kalo xcaya tt cuba dgn wanita German diorg xkisah ngandung ke x.tu sbb tontowi suker.kihkih. Jelas perbezaan kenekmatan xbersarung dgn bsarung...kahkahkah.lg pn nt nk entot bidadari pun mana ada sarong.kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Buat KERJA lepas LAHAP PATIN TEMPOYAK lah tu.....

Kasihan Anak Yatim nih....

Orang Orang PATIN macam jenis tak tanggung jawab saja

Tu satu makan PATIN sampai tak kerja masa pergi GERMAN

Kepala Otak punyea budak !!!!!!