.

Rabu, 20 Julai 2016

APA JADI DENGAN KHAIRY







Selesaikan rasuah RM100 juta sebelum kritik Tun M | Free Malaysia ...

www.freemalaysiatoday.com/.../selesaikan-ras...
Translate this page
Free Malaysia Today
Mar 27, 2016 - “Saya ingin sarankan kepada budak hingusan Khairy Jamaluddin untuk selesaikan isukes rasuah RM100 juta kementerian beliau terlebih ...

Khairy Diminta Selesaikan Rasuah Rm100 Juta Dahulu Sebelum ...

babab.net/.../khairy-diminta-selesaikan-rasuah-rm100-juta-dahulu-s...
Translate this page
PETALING JAYA Selesaikan dahulu isu rasuah RM100 juta melibatkan ... Abang Sado Direman Kerana Kes Seleweng Dana Kerajaan Rm100 Juta.

SATU

PEKARA BAIK

TERUSKAN


Isu seleweng RM100 juta Pegawai KBS terlibat dikeluarkan dari ...

www.astroawani.com/.../isu-seleweng-rm100-juta-pegawai-kbs-terli...
Translate this page
Mar 22, 2016 - Menterinya, Khairy Jamaluddin memaklumkan, satu surat sudah dihantar ... Isu seleweng RM100 juta: Pegawai KBS terlibat dikeluarkan dari kementerian ... Suruhanjaya PencegahanRasuah Malaysia (SPRM) Jumaat lalu ...

Isu seleweng RM100 juta Apa relevan suruh Khairy letak jawatan ...

www.astroawani.com/.../isu-seleweng-rm100-juta-apa-relevan-suru...
Translate this page
Mar 22, 2016 - Isu seleweng RM100 juta: 'Apa relevan suruh Khairy letak jawatan? ... Khairy terhadap tindakan pegawai kanannya dalam perbuatan rasuah yang didakwa sudah ... Kes ini disiasat di bawah Seksyen 17(a) Akta Suruhanjaya ...
SPRM: Kami sedia siasat 'pendrive' TMJ

SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengalu-alukan Tunku Mahkot Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim untuk menyerahkan 'pendrive'  yang mengandungi pelbagai maklumat berhubung rasuah Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) kepada pihak mereka.

Semalam, Tunku Ismail mendakwa memiliki dokumen penting berkaitan aktiviti dalaman Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), termasuk berkaitan ketirisan penjualan tiket perlawanan akhir Piala FA dan Piala Malaysia.

SPRM dalam satu kenyataan hari ini, menyatakan pihaknya akan bertindak sejurus sahaja maklumat yang konkrit. diterima mereka.


Tun_Telanai: KES RASUAH AZALINA OTHMAN SAID

tuntelanai.blogspot.com/2007/.../kes-rasuah-azalina-othman-said.ht...
Translate this page
Jul 8, 2007 - KES RASUAH AZALINA OTHMAN SAID. TUN TELANAI, Mantan Pang5 Melaka, 00000 Jalan Pusara 1, Melaka Bandaraya Kita. Kepada :

Azalina Othman Said Rasuah RM300,000? - Berita Semasa

www.beritasemasa.com.my/azalina-othman-said-rasuah
Translate this page
Azalina Othman Said didakwa telah menerima sumbangan sebanyak RM300,000 ... Laporan Berita Malaysiakini – Melibatkan Kes Rasuah Bekas Menter
WOIT

TERMASUK KE

KES 100 JUTA 

MENANTU ABAH

KES PURTAN

KES LAMA

30 TAHUN

SAJE TANYA

NAK  TENGOK

KHAIRY OXFART

KENA TANGKAP

KAH KAH KAH
----------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tapi ayaatuLLaa TT
paK Lah baruuu jer bangun..tido
Pak Lah kataaa..
" x ada gunaaa nya Tun madey
bukaK parti baru..."
Apa madey pun tertido sanaa ker
Herannnn...?

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tangkap pen drive onLy.!?
Tak bahaya ker "saLur makLumat" ...?
Tak kena tangkap ker.??
"SaLor makLumat"
Tangkap pen drive onLy

Tanpa Nama berkata...

Haha..SPRM nak buat apa dgn pendrive TMJ tu??? Siap mintak dgn.penuh sopan santun lagik ha..

Meleleh SPRM dpt pendrive.. sapa dpt pendrive, boleh naik pangkat la.. org gomen ni, pasal naik pangkat.. pasal cover boss.. babi pun kalah bro..

Sbb asalnya nak masuk keje gomen ialah sifat pemalas kekal dalam diri... asyik nak gelintir-gelintir bincat dan biji pelir.. ini keje nombot satu dan kekal hingga kiamat kelaku org keje gomen..

kalo ada yg cerdik, pintar dan pantas pun.. nak tangkap rakyat yg bermusuh dgn boss.. bermusuh dgn menteri UMNO.. laju daripada buraq dia pegi..

Pasal baca buku.. pemalas nak mampos!!! Jika ada sekor dari 1.6 juta pekerja gomen yg rajin membaca, dan cerdik.. bawakan kesini.. aku bersedia membunuh diri utk dapatkan sekor yg berkualiti. Yg ada, jenis meminta2 dipuji, meminta2 dihargai sumbangan yg hampeh.. HALF PAST SIX dari boss.. hingga ke tukang kebun. Kontraktor gomen pun sama ja penyakit ni.. jenis kreatif punya biol.

Tanpa Nama berkata...

sprm tolong segara dapatkan pen drive..gua nak tgk tengku abdullah dilokapkan..pahang dgn johor ni ada bau2 taik..atau hanya hot hot chicken din ayam..kita tgk apa akan jadi..agak2 kalo semua bekas2 selain johor keluar dari jdt, agak2 bole juara jd juara tak?tau la jcorp kaya..abis semua palyer dia beli..gua nak tgk mana pembangunan sukan yg ada dijohor..apa facility yg johor ada. ikut pengalaman sendiri, selangor, kl ,negeri sembilan ada projek2 khusus utk mhasilkan player.agak2 johor ada tak atau hanya tabur duit berjuta..teringin gak nak tgk hasil keluaran johor hasil dari pembangunan sukan bola johor..talk is cheap..kita tgk, tengku abdullah kena tangkap tak..