.

Rabu, 20 Julai 2016

I REST MY CASE




MAT WAHAB NI

DUDUK MANA

SAJE TANYA

JANGAN MARAH 


 | July 19, 2016
asri-perak-kelantan
Sesiapa sahaja walaupun seorang mufti akan digam sekiranya membawa ajaran yang terpesong daripada fahaman Ahli Sunnah Wal Jamaah More ››


KAH KAH KAH



--------------

3 ulasan:

mosabit berkata...

apa citer ahli sunnah yg rembat harta negara.....masuk sorga ker..

kalau wahabi tak rembat harta negara...masuk neraker ker...

wahabi ni ada nabi dan quran lain ker..solat dia ada 2 waktu jer ker..puasa dia bulan muharam ker...

saja tanya....

Tanpa Nama berkata...

Ini saja buat Rakyat lupa duit BILYON BILYON MAGIK

MELAYU BODOH KAN

Biasa lah

Lahap RASUAH memanjang baik MAT SKODENG ke MAT KOPIAH

Langsung jadi BENGGAP !!!!!

Tanpa Nama berkata...

gam je la dr asri tu..dia wahabi ke dia ahlusunnah ke semuanya tidak melawan kezaliman.pada mata penguasa dan kaum pemodal, mat sabu lebih bahaya dari dr asri dan bekas2 mufti yg sewaktu dgn nya. ilmu hukum, ilmu fekah, ilmu faekah, ilmu hadis2 penting namun semuanya itu tidak digeruni kaum2 pemodal.kalo dibandingkan karya dr asri dgn karya dr faizal tehrani, gua rasa karya faizal tehrani lg bahaya dari dr asri ni..buku2 faizal tehrani lebih byk digam dari GAM yg nak dikenakan oleh perak dan kelantan terhadap dr asri.pengalaman gua ketika pesta buku kat pwtc melihat asamad said dihalang masuk naik tingkat 1, maka karya pak samad dilihat bahaya. pesta buku maeps, dubook diserang kdn, bermakna buku2 keluaran dubook bahaya..terutama karya2 dr faisal tehrani..gua tak nampak buku2 dr asri diban..digam..atau mana2 buku2 hukum diban kdn..makanya ilmu hukum hakam ilmu tunduk tawaduk tidak mendatangkan bahaya kpd penguasa zalim.lihat apa jadi kpd karya zunar..gua bukan pooja puji..tak caya cari baca dan faham..dan cerahan2 ilmu dari bro tt lebih bahaya dari karya wahabi dr asri atau karya alsunnah dari mana2 bekas mufti..ilmu2 agama, hukum hakam lebih laris dijual di ceruk2 kampung..lu cuit, lu sesat..lu bangkang lu kena boikot..takda sapa dtg kenduri..lu bela anjing, lagi kena pulau..sikit2 budaya arab mengantikan budaya melayu..dr asri tak bahaya, yg bahaya ialah najib rosmah.