.

Rabu, 20 Julai 2016

NAK BUAT APA?







GELINTIR BINCAT
Haha..SPRM nak buat apa dgn pendrive TMJ tu??? Siap mintak dgn.penuh sopan santun lagik ha.. Meleleh SPRM dpt pendrive.. sapa dpt pendrive, boleh naik pangkat la.. org gomen ni, pasal naik pangkat.. pasal cover boss.. babi pun kalah bro.. Sbb asalnya nak masuk keje gomen ialah sifat pemalas kekal dalam diri... asyik nak gelintir-gelintir bincat dan biji pelir.. 

ini keje nombot satu dan kekal hingga kiamat kelaku org keje gomen.. kalo ada yg cerdik, pintar dan pantas pun.. nak tangkap rakyat yg bermusuh dgn boss.. bermusuh dgn menteri UMNO.. laju daripada buraq dia pegi.. Pasal baca buku.. pemalas nak mampos!!! Jika ada sekor dari 1.6 juta pekerja gomen yg rajin membaca, dan cerdik.. bawakan kesini.. aku bersedia membunuh diri utk dapatkan sekor yg berkualiti. Yg ada, jenis meminta2 dipuji, meminta2 dihargai sumbangan yg hampeh.. HALF PAST SIX dari boss.. hingga ke tukang kebun. Kontraktor gomen pun sama ja penyakit ni.. jenis kreatif punya biol. on APA JADI DENGAN KHAIRY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/20/16












--------------

5 ulasan:

usop ali berkata...

terbaik la bro...ini la kenyataan sebenar....

Tanpa Nama berkata...

Kalau betul penyelewengan dan rasuah lapurkan pada SPRM. Jangan jadi macam Ezam beritahu ada 10 kotak dokumen salah laku. Sampai hari tak ada pun. Semuanya auta.

Setakat tunjuk pendrive, sesiapa pun boleh buat. Kata nak hapuskan rasuah, inilah masanya. Jangan cakap je.

Tanpa Nama berkata...

SETUJU !!!!!!

Tak mungkin KENTUT WANGI DATANG DARI JUBOR BUSOK

NAJIS aka TAIK aka SHIT!!!!!!!!! Semua datang dari SUSOK BUSOK LAHAP HARAM

Cuba BAU KENTUT HALAL jauh beza nya

Sebab SUSOK KUAT PELUH , KENTUT NYA WANGI BAK PANDAN DAN KASTURI

Tak percaya bau KENTUT BANGLA SAPU SAMPAH

KENTUT SAPUMAN BAU BANGKAI BEWAK lah !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Hahaha. Bro kalau pekerja gomen yg rajin membaca blog tukartiub dikira rajin membaca atau tak? Hahaha

Tanpa Nama berkata...

Tak tahu pulak kau rajin cium kentut orang. Buatlah kerja2 atau hobi berfaedah dari kegemaran cium kentut orang. Dalam dunia ni manusia macam ini pun ada.