.

Khamis, 14 Julai 2016

CAKAP SORANG JIN




TAK BOLEH PAKAI
itu cakap timbalan presiden pas je.mana bole pakai.presiden tak ckp apa pun..sblm tuan man ckp hal ni, tuan man ada kata sarawak report memporak perandakan fikiran rakyat..tetiba sekarang ckp mcm tu..ni skrip dari harun din atau menteri penasihat hadi..takyah kluk klak..bila pas nak keluar dari selangor?

bila nak letak jawatan?jin sudah tidak dibelenggu, takkan sibuk cari jin kat umah jin shamsudin.lebih baik tuan man sibuk dengan usul hudud..hududkan sekali sultan2 dan pemegang botol2 besar,hududkan sekali menteri yg main golf pakai duit yapeim dan menteri yang guna duit zakat utk bayar lawyer..

hududkan sekali selangor agar warga2 dari kelantan tidak menjadikan selangor sbg jamban utk mebuang taik maksiat atau taik ayam2 peliharaan din ayam..hududkan najib dgn tanduk badak.. on JIN DAN BOMOH BERKELIARAN

Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:08 PM





---------

2 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tuan ibraheem Tuan Man.. !!
Gencatan senjata janda rosmaH
Truce duniya Jam 10

KaLu nak main "truce"
KaLau naK pakai gencatan senjata
Tak cukup tengok duniya jam 10
Tuan Man kena baca tacticaL
Mafia itaLy, noveL2 mario puzo..
KaLau takat "truce"
duniya Jam 10 janda rusmah
dan sir harjeet singh huLLon
Tak padan untuk poLitik mangLasia

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tuan ibraheem Tuan Man.. !!
Gencatan senjata janda rosmaH
Truce duniya Jam 10

KaLu nak main "truce"
KaLau naK pakai gencatan senjata
Tak cukup tengok duniya jam 10
Tuan Man kena baca tacticaL
Mafia itaLy, noveL2 mario puzo..
KaLau takat "truce"
duniya Jam 10 janda rusmah
dan sir harjeet singh huLLon
Tak padan untuk poLitik mangLasia