Selasa, 19 Julai 2016

FITNAK SUKMO




BISUL 3 BIJI
Jangan begitu tuan2 sekalian. Tak perlu kita menuduh Tuan Guru ke tahap itu. Berdosa besar memfitnahnya. Kembalilah bertaubat. Tuan Guru manusia suci. Suci daripada taik dan boleh menyucikan taik. Sedangkan beliau sedang beronline dgn tuhan dan masih belum menerima apa2 arahan tuhan lagi. 

Beliau tekun dan bersabar menunggu arahan tuhan. Mungkin disebabkan beliau ada berbuat kesilapan kecil, tuhan menangguhkan jawapan atau arahan. 

Tunggulah Jibril datang membawa wahyu untuk Tuan Guru. Dan slps itu baru Tuan Guru akan bercakap. Tuan Guru tidak akan bercakap melainkan hanya wahyu tuhan belaka. Dalam keadaan biasa, beliau tidak mampu berkata2. Ini disebabkan Tuan Guru sedang kena sakit bisul di keliling dubur dia 3 biji. 

Berat benar sakit bisul Tuan Guru kali ini. Hampir 2 tahun bisul2 ni berubah2 tempat. 4 biji yg tumbuh bawah dan tepi kerandut tu dah dekat nak lega, naik pula tepi lubang dubur 3-4 biji lagi. Berpusing2 beralih2 tempat silih berganti. Berdoalah semoga tuhan cepat on AMARAN JANGAN FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/19/16

--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu mempromosikan ORANG BODOH AL SOTONG tu

Cukup saja tak cakap cakap pasal nya tiada nilai ekonomi pada bangsa jauh lagi pada agama

Tau tau nak menipu saja kerja nya LAHAP DEDAK

Rakyat Melayu yang bahalol banggga dengan BODOH SOTONG nya

Tanpa Nama berkata...

Alahai.. teruknya sakit bisul ni. Sampai jadi biol.

Terima kasih la. Nak buat camana.. Ketentuan Tuhan.

noname berkata...

alhamdulillah bisul tu rezeki jgk .. brsabda tuan guru. hbis tu wa dh tak boleh nk kata ape dh .. hehe