.

Selasa, 19 Julai 2016

BONGKAR BONGKAR






TERBAIK

PANAS !!!. BONGKAR SAMPAI TERBURAI..
"Rasuah 30 tahun FAM dalam 'pendrive' ini" -TMJ
Tahniah Tuanku berani bersuara demi bola sepak negara.
APA PERSAMAAN FAM & UMNO ??!!!




------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua nyaMelayu

Malu jadi Melayu

Kaya Ber Gaya DUIT LAHAP RASUAH

HAJJI UMRAH DUIT RASUAH jugak

Masok KUBOR BOLEH RASUAH ke ??????

Melayu lebih BUROK dari ORANG UTAN

Tanpa Nama berkata...

Persamaannya kedua2 nya diketuai org Pahang.

noname berkata...

woi bro cukup la bro dh kembong sangat tu tembolok kamu kedarah duit derma. bagi cam la kt org lain pulak merasa .. kongsi2 la bro!.

Tanpa Nama berkata...

disebalik kegagalan itu pasti ada raja..pasti ada sultan dibelakangnya..kpd tmj, sila lahirkan pemain dari negara johor sendiri..jangan ambil pemain2 atau beli pemain2 dari negeri lain.sila buat banyak stadium dan pusat latihan samada outdoor atau indoor.tmj silalah buat report sprm..lagi cepat lagi bagus..nak tengok gak, kes rasuah fam lg cepat disiasat atau kes lge.agak2 air johor dah ok ke?agak budak mentah tu dah diampunkan sempena hari raya ke?bukan player2 jdt je tak dijaga fam, malah super mokhtar pun tiada pembelaan.cuba tgk azman adnan, player kl yg bagus, kat mana dia sekarang?.cuba tengok azizul abu hanifah, cuba tengok player2 yg tak dibayar gaji dikelantan.misbun yg menhasilkan chong wei pun kena buang..kpd tmj, jgn cakap je..kote kan apa dikata..jurulatih jdt pun amik org luar, nape tak amik org johor sendiri..apakah jurulatih2 johor yg ada tu bangang, corrupt atau tak cukup belajor.alex ferguson tak beli player pandai dan mahal, alex ferguson merekacipta player2 agar menjadi mahal dan mahir..cuba tanya cantona.jgn jambang je mcm cantona tp akal conner...