Selasa, 19 Julai 2016

SIAPA PENYAMUN INI?




MARI TEKA

SIAPA 

PENYAMUN INI

1- penyamun jerman
2- penyamun jepun
3- penyamun sweden
4- penyamun nigeria
           atau
5- penyamun mat indon



SILA TEKA

DENGAN BETUL

Ahli perniagaan mati terkejut rumah disamun

 | July 19, 2016
Mangsa yang berusia 72 tahun itu panik selepas mendapati rumahnya di Bangsar dipecah masuk tiga perompak semalam.





KUALA LUMPUR: Seorang ahli perniagaan jual beli hartanah bergelar Datuk meninggal dunia akibat terkejut selepas kediamannya dipecah masuk tiga lelaki di Bukit Pantai, Bangsar, di sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira 9.30 malam itu, Datuk Abdul Haleem Shah Salamat Shah, 72, dan isterinya yang baru tiba di rumah mereka terdengar bunyi bising dari arah dalam rumah.
Ketua Polis Daerah Brickfields ACP Sharul Othman Mansor berkata Abdul Haleem Shah yang panik menjerit meminta bantuan daripada orang ramai menyebabkan ketiga-tiga lelaki itu terus melarikan diri melalui bahagian belakang rumah.
“Sebaik saja tiga lelaki itu melarikan diri, mangsa segera masuk ke bilik tidur utama untuk membuat pemeriksaan namun secara tiba-tiba beliau mengalami sesak nafas dan rebah di biliknya,” katanya.
Sharul Othman berkata mangsa dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk pemeriksaan bagaimanapun disahkan meninggal dunia pada 10 malam tadi.
“Hasil pemeriksaan di rumah mangsa mendapati terdapat lima kamera litar tertutup (CCTV) di kediaman berkenaan namun ‘decoder’ CCTV yang terletak di dalam bilik tidur utama dilarikan suspek bagi mengelak mereka dikesan pihak berkuasa,” katanya.
Katanya, suspek melarikan dua bentuk cincin berlian, seutas jam tangan jenama Rolex dan wang tunai mata wang asing yang semuanya dianggarkan bernilai RM60,000.
Sharul Othman berkata suspek dipercayai membakar wayar elektrik sistem penggera rumah dan masuk ke dalam rumah mangsa melalui tingkap di ruang dapur.


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Awas....org org kaya bilion bilion dh tk selamat.

Tanpa Nama berkata...

Temgok GAYA MAT INDON

Apa nak susah susah

KELIBAT BESAR PUN INDON kan

Sedara Sedara semua nya , dia kata

GWE CAPEK , YUK NGENTOT!!!!!!!!!

Semua settle lah Abang.

Ini bukan bebende baru macam di TURKEY kan

Biasa lah

Nazrio berkata...

i pun kejut tadi..
berLaku bangsar
i ingatkan umah TT
Apa anjing dua ekor tu
Apa bikin mabuk petai
Tapi umah TT ada apa.?
Apa ada umah TT
MaLaikat pun x naK masuk
Anjing x berzikir
umnQ onLy zakar
Zikir zakar

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hehehehehhe... Ini penyamun yang amik contract buat tail dan awning rumah si haleeemm... Ko pun langgar contract.. Ko sebut DATUK dalam blog kau... Ko pun penyamun.. Ko curi keprcayaan kami... Cheah cheah cheah..... Kakakakakakak