Selasa, 19 Julai 2016

SUNNAH WAL RASUAH







APA SUDAH

TERJADI?



Terengganu gam Asri: Exco belum terima maklumat penuh

 | July 18, 2016
Perkara itu bukan di bawah bidang kuasa kerajaan negeri, jelas Ghazali




PETALING JAYA: Exco Pelajaran, Pengajian Tinggi, Inovasi Dan Tugas-Tugas Khas Ghazali Taib berkata belum mendapat maklumat lengkap larangan terhadap Mufti Perlis  Mohd Asri Zainul Abidin berceramah di Terengganu.
Exco yang bertanggungjawab keatas hal ehwal agama itu menambah perkara itu bukan di bawah bidang kuasa kerajaan negeri.
“Isu melibatkan agama di bawah Duli Tuanku Sultan Mizan Zainal Abidin, Datuk Pesuruhjaya Hal Ehwal Agama Terengganu Datuk Omar Musa, Ahli Pangkuan DiRaja dan Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Terengganu (Maidam),” katanya ketika dihubungi bagi mendapatkan penjelasan berhubung larangan itu.


MAT WAHAB 

INI SAPO?

DI TAMPIN ADO

MAT WAHAB

AHLI SUNNAH

WAL RASUAH

INI ORANG

SAMA KO?

SAJO TANYO

TAKUT SILAP


---------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WASABI DI HARAM pulak

PERGI MAKKAH sholat tak ikut WAHABI ke?????

WA SAPU BILYON tak haram pulak

Pandai manusia nih

Masok KUBOR JAWAB LAH NANTI

Kepala OTAK !!!!!!!

panglimo potaseh berkata...

Yang buta jaga meriam. Yang pekak menghembus lesong. Yang gagap tukang cerita. Sang Raja menjaga ugama. Sang pencuri menjaga negara. Pak ustaz menternak Jin. Mak bidan buat kira-kira. Askar pula belajar berniaga. Siapa pula menjaga negara?

Tanpa Nama berkata...

Pak lobai ahli sunnah wal rasuah tak berani tegur pemerintah. Yg selalu tegur pemerintah di chop wahabi. Dr.maza baru2 ni tegur pasal isu kafir mengkafir dan amanat hadi, sebab tu kena gam di teganu... kot.

Tanpa Nama berkata...

Aku nk tengok Mufti Negeri Mana yang Berani isthiar RASUAH TU HARAM.

Anti Fitnah berkata...

Mufti pun HARAM juga. Inilah keHEBATan penguatkuasa Melayu Islam. Haram ikut "dan" sahaja. Lepas ni, kita pi haji kat Terengganu sebab HARAM ke Makkah kot. Kan Wahabi.

Tanpa Nama berkata...

tolong jangan bodohkan melayu islam..kalo wahabi diharamkan dimalaysia, macam ne dgn student2 malaysia yg belajar dinegara wahabi saudi arabia?universiti mekah dan madinah itu adalah kepunyaan arab saudi..arab saudi negara wahabi..student2 juga patut diGAM dari belajar di mekah dan madinah..begitu juga dgn jemaah2 haji dan umrah..warga2 yg nak mengerjakan haji umrah itu juga wajib diGAM diBAN agar tidak ke mekah madinah negara wahabi..cakap memang murah..talk is cheap..haji dan umrah wajib dibuat di pulau besar melaka.jgn gelak, jgn marah..sila tanya geng2 mamak, apakah tempat2 suci mereka dimelaka yg wajib diziarahi..?sila tanya majlis agama melaka, pesta apakah yg diadakan oleh geng2 mamak semasa penukaran bendera dari hitam ke hijau atau hijau ke hitam..kalo wahabi kata tiada ziarah kubur, namun di pulau besar melaka, geng2 mamak ziarah kubur ditemani pegawai2 majlis agama melaka..bukan dr asri shj wajib digam, malah arab saudi bermazhab wahabi juga wajib digam..brot tt..sila maklumkan ini kpd jakim,jais atau jabatang2 agama negeri yg lain..wahabi bukan shj sesat malah membunuh warga2 yg tidak berdosa..arab saudi wajib diban..tangkap dr asri dan buang dr asri ke arab saudi..biar dr asri tak bole jual agama, hanya bole jual kurma..