.

Selasa, 19 Julai 2016

GUMBIRA PAGI INI






GUMBIRA

PAGI DENGAN 

ADINDA



Malay girl’s big voice hits right note in China

 | July 19, 2016
11-year-old Adinda from Taiping wows judges and audience on TV reality show in Hunan and is a YouTube sensation.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini BUKTI MAJORITI MELAYU BODOH

Hanya SECOIT MELAYU ADA OTAK

Yang SECOIT itu lah ada nilai ekonomi BERSIH DARI LAHAP DEDAK

Bila LAHAP NAJIS hidup pun macam NAJIS aka TAIK aka SHIT!!!!!!

Tengok muka muka MAT KAMPAU , MAT BOROI , MAT SERBAN , MAT KOPIAH , MAT SKODENG , MAT LAHAP

Semua muka muka tak cukup duit dan kaki rokok

Melayu Melayu semua tu

Tanpa Nama berkata...

Bertempik sorak laa pemimpin melayu sebab budak tu harumkan nama malaya. Kalau budak tu cina malaya pasti dia di chop komunis hahaha

#melayubangsapalingrasis

Ak46 berkata...

bro tukar tiub..nk bagi tau sikit sebagai pengumpul kaset tegar nk bg sedikit pendapat tentang muzik Malaysia..Org Malaysia ni berbakat secara jujurnya..pasal zaman emas muzik Malaysia gelombang kedua bermula tahun 1976-1998 ramai artis berbakat keluar..panjang cerita kalau nk diungkaikan..Era tu bro TT merantau jd bro TT x dpt nk tau sgt serba sebanyak benih hasil zaman emas tu..Secara jujur zaman tu xde campur tangan politik..baik gerombolan atau pembangkang. Budak tu naik pasal xde campur tangan politik.Zaman skg anak Menteri boleh nyanyi..contoh Dafi dgn Najwa Muhyiddin..Nak ditegaskan dalam dunia seni jangan ada sesekali tangan gelap ahli politik dlm muzik.Harap bro TT dapat ketengahkan kalau tak zaman gelap Malaysia ni pasal gua berpegang yg fitrah dunia seni lahir lahir drpd marhaen susah kalau tidak jadilah Malaysia yg mcm ni..No books..no songs..no rock and roll..gua percaya sama lu bro