.

Rabu, 13 Julai 2016

JANGN LUPA - SIAPA ZIONIS



SAJE ULANG 

TAYANG

BERI INGATAN

JANGAN LUPA














F.BOOK
Suara Rakyat
12 hrs
Seperti biasa... UMNO GUNA 'SKRIP' TALIAN HAYAT...."Ini semua agenda Yahudi"... "Ini semua salah Yahudi"...UMNO jer yg betul...!!
W'pon rompak khazanah negara & wang rakyat... yahudi gak yang salah. UMNO jer yg betul...!!
KERAJAAN bersekongkol BAYAR RM76.8 JUTA pada yahudi-APCO tu propaganda yahudi gak ker !!!




-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL MAKAN NAJIS aka TAIK

Apa lagi nak harap kan

Ada TIGA JUTA kan

Bukan nya sikit TAIK TAIK ini merata rata

Betul kata TUN , sudah jadi NAJIS aka TAIK

HIDUP TUN !!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

DAP dapat derma RM1 billion dari Israel kenapa senyap?

Tanpa Nama berkata...

puak2 umno ni dh lame sgt naik tocang .. dia org ape nk di takutkan .. xde sesiape pn yg brani menghalang, polis pn xbrani nk tangkap , pe lg nk dakwe. buat la pe2 pn sementare kamu berkuase tapi .. ingat allah itu maha adil n maha pembalas !.. akan tibe jue satu ketike nanti di mane yg bathil pasti binase n di gantikan dgn yg hak !.

Tanpa Nama berkata...

Bukti bro. Yg ada gambar bersama ketua yahudi ,kenapa senyap. Bodoh simpan untuk anak cucu sikit. Dedak pun tolong simpan sikit .