.

Rabu, 13 Julai 2016

MAT EZAM BELOT LAGI







MAT EZAM

SUDAH BELOT

Image result for kotak mat ezam'

Ezam: Status sulit laporan 1MDB jelas salah

Bekas senator Umno Mohamad Ezam Mohd Nor hari ini mengkritik pengelasan laporan ketua audit negara berkaitan 1MDB bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA).
Katanya, OSA tidak boleh diguna pakai melainkan untuk melindungi negara daripada ancaman keselamatan sahaja.
“Guna pakai OSA dalam laporan 1MDB jelas salah dan perlu diperbetul,” katanya di Twitter.
Bekas timbalan perdana menteri  Muhyiddin Yassin hari ini turut menuntut kerajaan mengubah status laporan itu.


Desakan itu dibuat atas alasan supaya rakyat dapat mengetahui kedudukan sebenar dakwaan penyelewengan wang puluhan bilion ringgit dalam urus niaga 1MDB.


PASAL APA

MAT EZAM

ANTI NAJIB?

TAK DAPAT

DEDAK KE?

SAJE TANYA

KITA KENAL

MAT EZAM

Image result for kotak mat ezam'



---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pegangan politik aku amat jahat, sekali politikus tu buat tahik smpai bila pun aku dah tak percaya...cthnya ibrahim ali, hasan ali, ezam, zaid ibrahim, nasarudin mat isa, zul nordin dan yg sepascai dgnnya...

Tanpa Nama berkata...

DEDAK PUN MAGIK

Anak Abah pun MAGIK

Biasa lah

Melayu Melayu kan

Kira kosong kosong lah bulan RAYA nih

Jafrul Jaafar berkata...

Tak leh pakai lah mamat ni..muka cap DUIT