.

Rabu, 13 Julai 2016

JAI TIDOO DI HOSPITAL





BISOL
Cit...anjing kena bisol beria2 bwk g clinic aih..manja sgt anjing tu..org kalo kena bisol pun xyah g clinic..sapu minyak je lama2 ilang...drp tt manjakan anjing baik tt bela amoi sorang...dpt gak entot pree..nikmat tt oi...serban pun blh melayang ni kan pula topi koboi tt tu...lebih nikmat dr pakchucheng...kalo xcaya tt tanya altontonwi...kahkahkah on BERITA SEDIH - JAI MASUK HOSPITAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/12/16

UNIBERSITI HEWAN (UHM)
adalah denagn ini disarankan dicadangkan agar diujudkan satu unibesiti khas untuk hewan unibesiti hewan malaysia (UHM) tt jadi tukang penasehat ok tak ??? on BERITA SEDIH - JAI MASUK HOSPITAL
Anonymous
on 7/12/16






JANGAN IKUT CAKAP  ANJING
bila bela anjing tolong jangan ikut cakap anjing yang paling ponting kita punya perangai jangan jadi macam anjing orang kat kalau kiat bela anjing malaikah tak mai rumah jadi sapa yang bela anjing umur panjang sebab malaikat maut tak masuk rumah kalau nak lagi panjang 24 jam disisi anjing malaikat tak berani rapat betoi ka ??? on BERITA SEDIH - JAI MASUK HOSPITAL
Anonymous
on 7/12/16

PELIK KENAPA TUHAN JADIKAN ANJING
Wahai Hisyamudin Rais,pelihara binatang haram tanpa tujuan bukanlah sesuatu yang baik dari segi agama.Kecuali engko orang munafik atau keturunan Abu Lahab. on BERITA SEDIH - JAI MASUK HOSPITAL
Anonymous
on 7/12/16








----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa salah ANJING nak di hina marah orang brla anjing

Yang buat TAIK memanjang bukan ANJING

Yang di BELA BEWAK apa hal

Yang di BELA SAPUMAN apa hal

Walau tak de tulis dalam BUKU AGAMA bela BEWAK aka SAPUMAN amat menjahanam kan umat manusia dan juga alam sekitar

Sekarang ini NAJIS ber terabur merata rata

Juta juta NAJIS aka TAIK menabur DEDAK di muka bumi ini sehingga kan Pak Ulamak mula hidup macam ANJING MENYALAK HANTU DI SIANG HARI

Melayu Memang BODOH

SAPUMAN aka BEWAK di BELA , ANJING di salah kan

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ngata Lagi bisuL hadi bisuL zooL noordeeeen...jai yg dapat baLa...

Nur Barzakh berkata...

saudara hisham.. ambo ni peminat tulisan you yang sempoi tapi meletop . cuma ambo nak posan, dalam menulis cakna sikit hukum hakam ya. anjing ni najis mughallazah.. allah ciptakan ada hikmahnya antaranya untuk uji krtaatan kita pada hukum Nya. usah pertikai ok. kita ni bermazhab shafie... anjing tu najis, semuanya...bulu, air liur...dan tak sah bawa solat. mata kepala tak nampak, tapi mata hati akan nampak jika ada iman. apo ko jadahnya nak bermanjo manjo dgn anjing. cukup bg dia makan, jangan seksa dia...janganlah dipoluk poluk. jgnlah terpengaruh dgn idea gila keterbukaan mazhab...blajo lagi...dalami ilmu lagi...untuk bermazhab yang lain dari imam shafie... hmmm..

Nur Barzakh berkata...

jai tu sapooo... den tak pahammm...boku otak mikir eaaa

Tanpa Nama berkata...

munafik macam abu lahab rupanya bela anjing ni..si umar tu bunuh anak perempuan macam ne plak?masuk islam je semua jadi suci semua jd halal..yg bunuh hasan husin tu sapa?keturunan abu lahab ke keturunan sahabat nabi gak?saudi yg bunuh rakyat yemen tu macam ne plak? saudi ni penjaga dua rumah suci mekah madinah..barangkali ada manusia yg mahu jadi anjing berbanding jadi manusia kerana dosa manusia lebih besar dari anjing dan babi..anjing babi tak makan rasuah.anjing babi tak kenal kafir ke islam ke..kalo abu bakar pun mahu jadi seperti rumput, alangkah bagusnya jadi anjing.

Muhammad Rosli berkata...

Nur Barzakh, tak perlulah nak bermahzab-mahzab ni. Biarlah tt nak bela anjing, salah atau betul biar Allah yang hukum. Yang kamu ni sibuk nak jaga dosa pahala orang lain kenapa ya. Kalau rasa diri kita dah bagus sangat dari orang lain pi minta mati dari Allah. Tak caya buka Al-Quran 62:6. Jangan petik daun hadith sebelum beritahu dimana anjing tu haram dibela dalam Al-Quran ya. Tiada hadith bole mengatasi Al-Quran dan jangan pula guna taktik tuduh anti hadis pulak. Rajin2 la buka Al-Quran dan jangan guna trick tak bole belajar Al-Quran tanpa guru takut nanti belajar dengan setan. Macam-macam invention orang cari makan dengan agama ni. Hisshhhh.