.

Isnin, 4 Julai 2016

SATU PENCERAHAN



PIS MALAH BERFIKIR

Nama di alam nyata adalah haron din, di alam ghaib haron jin, dua dua nama tu boleh digunapakai. Kabarnya nama haron jin di alam ghaib amat digeruni oleh para jin. Dengar nama haron jin aje para jin akan terkencing terberak dalam seluar, kalau jin islam akan terkencing terberak dlm jubah.


Begitulah hebatnya haron jin di alam sana. Di alam nyata pula, nama haron din tak hebat pun tapi dia cobak tonjolkan diri guna nama berkaitan jin untuk tunjuk kuat, tapi lebong tersebut hanya berjaya di kalangan ahli PIS yg malas berfikir. Bagi yg selain dari ahli PIS, nama haron din aka haron jin cuma sekadar ahli agama yg cuba carik makan atas nama agama, tak hebat pun. Air liur jampi pun dah tak berapa laku kabarnya. on TAK BOLEH FAHAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/4/16



-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dalam PAS kini tinggal golongan pakcik makcik kampung dan golongan ngaji pondok juga aliran ngaji pondok sambung jadi lulusan timur tengah ja.. yg lain sumer dah blah..

Mana dah wujud otak2 moden lagi?? Melainkan otak2 org yg lemah dlm pelajaran dan bercita2 nak masuk syurga saja. Dah x cerdik, nak berusaha camana lagi??? Dah malas berusaha.. malas membaca pulak tu.. alahai.. mmg lembab otak sekor2 nak habaq hang..

Kepimpian PAS tahu cara nak kawal golongan malas belajar dan keciciran pelajaran gini. Gertak sikik tak masuk syurga, mula dah menggelabah dah. Tu blom gertak siksa kubur dan api neraka lagi pasal tak ikut ulamak2 gondol PAS. Petik sikik hadis nabi..digaul2 ayat Quran, mau tak takut?? Agama Islam ni ada tulahnya.. senang nak guna takut2 kan orang lain kalo tau guna. Lagikan nak pow duit poket orang.. sebut ja zakat, sedekah, layur sikik nama nabi2-sahabat2, bidadari berburit basah.. silap haribulan, anak bini pun boleh diwakaf sama. Takat tanah dan gelang emas tu, dah berlambak dah kene tipu.

Bayangkan kutipan derma Memali cecah jutaan ringgit pun, kepimpinan PAS boleh balun! Ini kepimpinan PAS punya kerja. Balak pun balun dan buat pekak saja. Blom lagi pegang Bank Negara dan Kementerian Kewangan, haha.. tok sah berangan la nak adil. Manage kohilal pun apa cerita.. projek ikan keli di Kedah pun, cam harem ja.. kira Najib ngan UMNO jauh lebih baik dari kepimpinan PAS.

Tolonglah lupakan lebai2 pondok ni kalo bab nak jaga negara. Jaga masjid sendiri pun lintang pukang. Gua gerenti, habis lingkup la. Nama nabi dan Madinah Mekah akan terus dilayur2 sebelum dapat jawatan. Dah dapat, pegi mampos la. Tanya org Kedah dgn Terengganu.. tau la depa nak habaq camana. Kirim salam ngan Hadi Awang ngan Harun Din kalo nak menang di kedua2 negeri ni lagi. Perlis yg kecik pun, rakyat x bagi chance. Tu blom kisahkan lagi hal Pesuruhjaya PAS Perlis dan karenah anak2 dia.. mau lagi kesahkan kelaku anak2 pemimpin PAS setiap negeri, mmg muntah bro.. Ya, mmg manusia lemah.. tapi jangan la seteruk kepimpinan PAS.. Mmg betul2 hampeh!!!

Tanpa Nama berkata...

aebenarnya sekarang ini banyak ulamak ulamak cari makan dengan pejam sebelah mata, sebenarnya mereka mereka ini bukan nya ulamak tapi KOTE MAMAK

Tanpa Nama berkata...

PAS ini kan golongan orang otak lemah malas hidup dan tiada nilai ekonomi macam sampah

Biasa lah

Itu sebab letak nya TAIK aka NAJIS di dalam JAMBAN

Kawanan NAJIS pun TAIK lah....


Sama lah PAS juga