.

Isnin, 4 Julai 2016

TAK BOLEH FAHAM




MANA  BETUL

HARUN DIN KE

HARUN JIN

SAJE TANYA

JANGAN MARAH
‘Haron Din lebih baik duduk diam-diam”
 | July 3, 2016
Ulama PAS seolah-olah gajah depan mata tak nampak, tetapi kuman di seberang laut nampak, kata bekas pemimpin Umno itu.
PETALING JAYA:  Khairuddin Abu Hassan hari ini mempersoalkan “nasihat”  Haron Din kepada ketua menteri Pulau Pinang untuk bercuti sehingga kes rasuahnya selesai.
Beliau bertanya mengapa mursyidul am PAS itu tidak memberi nasihat sama kepada perdana menteri.
“Kalau Haron Din gentleman, suruh Najib bercuti sehingga siasatan ke atasnya selesai,” kata bekas naib ketua Umno Bahagian Batu Kawan itu, merujuk wang “derma” RM2.6 bilion yang dimasukkan ke dalam akaun peribadi Najib.

WOIT

dah silap

guna gentleman

mana jin faham

kah kah kah

bahasa jerman

mungkin ok

kah kah kah

JINAKOLOJIS



---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana kes mdb ni tt dah senyap je siasatan pun dah kendur ke.xda apa2 pun.semua fbi pun menikus ke bro... Tt pnh kata negara dunia ke3 pemimpin mcm ni,tp bkn pemimpin je tt mmg rakyat melayu pun sama2 bebal juga.kahkahkah

mosabit berkata...

TT...haron jin ker haron jun....saja nak tanya...

kah kah kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

JIN KALAU SUDAH ADA MASYOOOOKKKKKK pun tak tahu jadi JIN pun

Sama jugak macam manusia

Tu sebab JIN MANUSIA masok NURAKA nanti

Ingat main main ke ?????