Isnin, 4 Julai 2016

UCAPAN HARI RAYA TAK JADI






KLIP SEJARAH

ucapan ini telah dirakam
pada malam ahad 15 mei 2016
esoknya gua ke mahkamah
rayuan di putrajaya
justeru isinya ikan masin
gua telah bersedia
ke penjara
hanya tak pasti
ke kajang atau
 ke sungai buluh

di mahkamah
gua telah dinasehatkan
oleh peguam
untuk berkeras menuntut
ke sungai buluh
ini hak banduan
ke sungai buluh kerana
gua diberi tahu 
kelengkapan agak moden
berbanding dengan kajang
malah penjara kajang
menghadapi masaalah air


MALAM INI 
gua sosok bebas
gua ucapkan terima kaseh
kepada semua penyokong
gua janji akan buat
satu lagi ucapan
selamat hari raya
dengan  
rendang itik 
ketupat tapai dan mercun
selamat hari raya

Image result for mercun panjang terbakar

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha ucapan tak jadi pun apa ada hal. Selamat hari raya jugak pada kau TT. Teruskan menghasut. Kau paling huntong, BANDUAN TAK JADI tapi kayoooo. Jgn lupa berzakar... eh! silap!... berzakat! Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Amboi lame nye bro tt berayo. Blog tak update ni. Ye lah sejak jadi okb mahkamah. Tahniah rezeki harus di shukur. Bila mau kawin anak daro jolobu?? Kahkah