.

Jumaat, 5 Ogos 2016

BERSIH LIMA








SEBELUM

PILIHANRAYA

TURUN

JALAN RAYA




SELURUH NEGARA
Oitt!!! Jgn berpusat di KL saja. Gerakkan diseluruh negeri. Kalau berpusat satu tempat, pihak berkuasa akan impot fru dari tempat lain. Kalau bertebaran seluruh negara, susah fru nak kacau. Ujudkan satu platfom media sosial, kumpulan2 kecil boleh upload gambar kat situ. Dan ofkos laa, KL tetap tempat himpunan supermega. on TURUN JALAN RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/4/16

TEMPELENG
Cita2 aku adalah untuk tempeleng mayat bogel Ismail Sabri ni bersama anak beranak dia. Tgk muka pun dah meluat.. bila bercakap x tau nak bagitau camana.. bodohnya hanya tuhan saja yg tahu.. Dah bodoh..hodoh pulak tu..perut boyot jgn cakap la.. Tanya ja, apa benda yg dia mentekendarah sampai boyot perut? on TURUN JALAN RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/4/16

RELAX LAA
Hahaha marah ke bro tt? Relax laa. Kau jgn layan mail sabri tuu.. itu semua cakap2 org yg jilat kasut big boss. Bersih wajib terus asak rejim yg zalim, tak kesah apa isu pun, kita jalan jer. Yg penting susun strategi baik2. Baju merah, baju pink, baju ijau, baju sedondon tu semua tak penting. Yg penting 1 juta baju kuning mesti turun ke jalanraya. on TURUN JALAN RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/4/16

PERUBAHAN
Tuan TT, dah nak masuk 5x dah berhimpun, pun xdak perubahan. Berbuat sesuatu tindakan yg sama sambil mengharapkan PERUBAHAN, adalah satu kerja BODOH. Kena ada kelainan sikit, baru boleh gempaq Najib sikik. Takat berhimpun sejam dua.. baik x payah buat. Mmg betul2 primatura eyaculacionte. Tratamiento¿¿¿ Hampeh!! on LIMA AKAN SAMPAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/16
HANGAT TAHI AYAM
Bersih 5 ni, kene buat ikut fasa. Baru lama sikik berhimpun. Lima minggu berturut2. Fasa 1 lain gabungan pemimpin. Fasa 2, lain pemimpin pula. 5 fasa. Setiap fasa 3 hari. Baru ngam sikik. Atau buat ikut gabungan PH blok2 negeri. Satu fasa 100k dah cukup. Jika datang 50k setiap fssa adalah logik.. ok ja... Kalo nak buat 3 bulan, rakyat kita bacul. 

Hangat2 tahi ayam ja. PAS dilarang sama sekali ikut berhimpun. Jgn bertolak ansur dgn ajak2 ayam Haji Hadi atau Idris Ahmad datang join. Mmg kita x ajak. Kalo boleh, larangan biar jelas. BERSIH 5 TANPA PAS!!. Biar x ramai mcm BERSIH dulu sampai 700k. on AKAN SAMPAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/16

PAKATAN HARAPAN
tambah lagi satu sebab, org2 tertinggi dlm pakatan harapan masih lagi menagih syurga dari PAS..mulai sekarang kalo rakyat tidak dihasut mnengenai pas adalah umno, mana org2 tua dikampung masih lagi meyokong pas dan umno menang dgn undi kecik..yb2 kalian, jgn mimpi berahi nak menang dan meyebarkan cerita2 tahyul dan sesat. maha benar kata tt, pru14 pakatan akan kalah..bagus juga kalah, sb yb2 pakatan cuma nak mimpi2 berahi je, atau cuma nak tempat selamat je.. on GEROMBOLAN MENANG BESAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/16

TAK PERLU PUJUK PAS
kepada yb2 pakatan harapan, sila buat keputusan awal, sila nyatakan dengan jelas bahawa pas bukan pakatan pembangkang.wajib dihebahkan diseluruh malaysia bahwa pas bukan lagi pembangkang.sila jelas kan kpd diri sendiri dan kpd org2 lain juga. ingat kes sabak dan kuale, org2 taktau pun pasal amanah dan taktau pun pasal pas sudah pro umno..

utk pemmimpin2 tertinggi, takyah nak pujuk2 lagi si PAS tu.bulatkan terus pas adalah sekutu umno..teruskan bulatkan semangat mcm dap tu,terus tak terima pas. semua org tahu, org2 bawahan hadi akn bercakap seolah2 pro pembangkang dan media2 akan memperlihatkan pas seakan2 pembangkang, maka semua wajib tahu dan tanam dlm kepala bahwa pas itu adalah umno dan umno adalah pas. 

apa ke susah sgt nak faham..bulatkan tekad dan semangat dan tak perlukan pas lg, takyah pujuk2..ingat la para yb2 pakatan sekalian, dulu pakatan menang bukan sb suka dan cintakan pakatan, pakatan menang sb rakyat sudah bosan dan tipu daya umno.. pas pula hanya akan kecoh2 hal2 on PRU14 - PAS BUKAN PEMBANGKANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/16
----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tunggu Pas(ULAR) keluar dari SEMAK.....

Demo biarlah berterusan sehingga MO1 diambil tindakan mahkamah .... jangan hot-hot chicken shit... habis demo satu hasil pun tak nampak....

Tanpa Nama berkata...

Tunggu Pas(ULAR) keluar dari SEMAK.....

Demo biarlah berterusan sehingga MO1 diambil tindakan mahkamah .... jangan hot-hot chicken shit... habis demo satu hasil pun tak nampak....

panglimo potaseh berkata...

Di Asia Tenggara ni banyak kuasa negara berjaya dilongkangkan dengan perarakan jalanan. Vietnam, Laos, Kambuja semua dah beralih kerajaan. Thailand entah berapa kali kerajaan diayam golekan. Indonesia berarak reformasi untuk terajang Sang Pelahap Seoharto dan digantikan dengan Sibuta dari Gwa Hantu Pak Gusdur .. gitu juga ngan Filipana dan Myanmar. Yang masih kekal dengan bini tua yang dah monopos hanya Malaysia dan Singapore. Singapore aman sebab dia Singapore bukan Singapura atau Tumasik. Malaysia pula sebab rakyatnya boleh dijinakan dengan taburkan dedak, bagi pakej umrah dan janjikan 70 pantat bidadari di surga loka.