.

Jumaat, 5 Ogos 2016

FBI CARI MALAYSIAN OFFICIAL 1






MAT KANG KONG
Geostrategis? Professor? Mamat kangkong ni dah lama duduk dalam confort zone, dia cuma nak terus duduk selesa goyang kaki makan gaji buta 20-25k sebulan. Mamat kangkong mcm ni cuba kaburi mata makcik pakcik abang kakak yg hidup cari makan menoreh getah atau yg hidup cari makan dapat gaji harian. Dia lupa, pengundi yg hidup selesa dlm malaysia ni cuma 30%-35% saja, yg majoriti pengundi gaji rendah masih tinggi peratusannya. Tapi biasa lah mmg itu tugas diorang, sorokkan fakta yg betul.

Lagipun jgn salahkan diorang tt, ini mmg masa terbaik utk tunjuk hero tunjuk jantan depan boss. Lagi tinggi bodek lagi senang naik pangkat ke gred lagi tinggi atau pun ini salah satu cara utk bodek supaya kontrak disambung bila nak pencen. Utk mamat kangkong mcm ni kita jgn layan, kita cuma kahkahkah sudah laa. Jgn bazirkan oksigen utk marah dgn org2 kangkong mcm ni. on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16

KENA BELASAH RAFIZI
Kangkung ni kene belasah dgn Rafizi masa forum Sinar. Mmg kangkung ni bangang bertingkek2. Mmg layak la kerja universiti awam.. Kangkung bangang mmg layak uni awam ja. Uni oversea mmg awal2 lagi reject. Geotrategis kepalabutuh dia la.. on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16
DATUK PADUKA NEGARA 
Bila pandangan selorong je maka walaupun daya penglihatan 20/20, bila otak terselongkop dalam tempurung tak bergerak2 sampai basi walaupun berderet gelaran tun seri datuk seri datuk pahlawan datuk mangku datuk setia datuk paduka datuk negara datuk nenek datuk cucu profeser dokter ingenier haji tan sri, 

maka walaupun berbuih mulut orang lain bagitau yang sebenar, lenguh jari orang lain menulis yang hakiki, tapi kebangangan itu terlalu kronik dan menyeluruh untuk menghakis sedikit pun bodohsombong yang dah berdekad berkarat dalam salur darah dari punggung hingga ke otak, dan yang lebih malang bagi orang lain ialah si bangang haramjadah sombong ni terlalu melampau bebal hingga tak tau sedikit pun kesalahan pemikiran dia, sigh :( on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16

NAK HALALKAN YANG HARAM
bila masa pulak amerika campur tangan kaki dlm urusan Malaysia. jenayah berlaku dinegara mereka. suka hati merekalah nak ambil tindakkan. apahal ko nak masuk campur urusan negara mereka? sekurang2nya, sikapir2 ini ada maruah jaga keadilan dinegara dia. bukan mcm ko yg ngaku Islam tapi sokong penguasa yg dah nyata soheh songlap duit rakyat! peringatan skit. 

setiap manusia akan bangkit bersama imam2 mereka. adakah ko memilih najib sbg imam ko hingga ko sanggup bela zalim dia? najib tu boleh pimpin bawa kamu masuk syurga ke? bg org yg kata urusan neraka syurga itu adalah hak Allah, aku kata ko sbnrnya cuba nak halalkan yg haram. takkan lah org minum arak zina tak solat rompak bunuh org; bila diakhirat Allah suruh dia pilih pintu syurga mana yg dia hendak masuk? ada logic kah? on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16

KLEPTOKRASI
Kenapa tak cakap budaya keptokrasi tak laku dinegara Amerika.Lepas ini kena tukar SPRM kepada SPKRM - SURUHANJAYA PENCEGAH KLEPTOKRASI DAN RASUAH MALAYSIA. on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16

DOBI DUIT
Puak umno BN yg ada Kuasa bleh kecek....tp bodoh..... dobi duit dr malaysia kt amerika... Jk rakyat amerika bt dobi duit di dlm malaysia tk kann nk sokong..... pasti AG ambil tindakkan....mcm tuu jgn amerika skrg.... nk ambil tindakkan pd yg bt dobi rm kt sana. on KANG KONG TAK PANDAI BI
Anonymous
on 8/4/16



----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ROBOT Mugabe


Di Zimbabwe ....Mugabe Must Go

Di Malay sia .... Najib Must Go