.

Isnin, 26 September 2016

AKHBAR GERMAN TAK ADA PEMBACA






MEDIA GERMAN

SAPA TAHU 

BACA?



Najib adakan lawatan tiga hari ke Jerman


BERLIN 25 Sept. –  Najib akan menga­da­kan lawatan rasmi selama tiga hari di Jerman mulai esok bagi me­ningkatkan kerjasama per­­dagangan, pelaburan dan pendi­dikan dengan negara tersebut.

- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/utama#sthash.K4booJwR.dpuf


HAWAT TAKGI

AMERIKA KE

LONDON KE

AKHBAR DAH

LAMA TUNGGU

ZAITUNG NI

TAK SAPA BACA

KAH KAH KAH






-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pergi German nk Gadai lagi Harta Negara

Tanpa Nama berkata...

silap hari bulan FBI german yang tangkap najib

Tanpa Nama berkata...

cuba check check..kot2 tontonwi ikut sekali dlm beg besar suami rosmah ..malaysia ada big mama, german pun ada big mama merkel..ni bukan aku ckp, ni kawan2 dari eu ckap..malaysia ada tppa , eu ada ttip..

Tanpa Nama berkata...

BUDAK PATIN SUROH LAH TU

Biasa lah

Sama sama kan GILA KARUNG

Oktoberfest pulak tu

KETUM HALAL tak apa lah

Tanpa Nama berkata...

Kak Mah minat Bayern Munich kah kah kah....Najibah nk nk tgok german porn kah kah kah

652203 4423143 berkata...

Ada la tu,nak cari benda kat German.mungkin dia nak pindah sana kot lepas PRU 14 ni?