.

Isnin, 26 September 2016

AL-FATIHAH







Inna lillahi-wainna ilaihi-roji'un. Al-fatihah bagi si ibu semoga ditempatkan dalam golongan makhluk yang mendapat kejayaan besar di alam seterusnya, amin. 

Amat tragis bagi 2 anak kecil yang si ibu murni mereka rupanya berehat untuk selamanya :( dan amat menyayat dan menyentuh sanubari aku sebab baru je malam semalam sekor anak kucing yang agak comey warna putih comot merengek mengiau akibat kehilangan ibunya dan tak tau bagaimana si kecil comel boleh berada dalam kawasan pagar rumah aku, 

puas aku cuba memujuk menenang dan memanggilnya hampir tapi dia terlalu takut untuk prrcaya dengan manusia sebaliknya lari menyorok dalam longkang dan sebagainya, hingga akhirnya lebihkurang pukul 9 mlm dia yang berlindung di bawah bangku panjang di porch telah perlahan menghampiri bekas susu segar yang aku tinggalkan di hujung bangku dan sempat menjilat minum susu itu sedikit lalu aku pun masuk dalam rumah berpuashati dengan sedikit kemajuan itu walaupun aku masih risau si kecil tak masuk berehat on AL-FATIHAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:37 PM



----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

astaga
aku ingat alfatihah buat mertua din ayam tadi

652203 4423143 berkata...

Camtu la orang baik yang tau doa(minta) yang baik untuk orang yang dah mati walau pun masa hidup dia tau orang tu tak baik.mudahan masa dia hidup sangkaan kita tu salah.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Bukan kucing sangat... BiLa anak kucing comeL minum susu dapat Laaa pahaLa ...ada Laaa peLuang makan petai bidadari...

Tanpa Nama berkata...

gua teringat kat mak intan dan pak abu yg bela anjing dan kucing terbiar..bro tt..kalo buat baik terhadap kucing takdpt pahala sangat..kalo jual agama, jual islam, jual syorga neraka,ganjaran pahala besar dan lebih besar dari serban pakistan atau serban india singh..sb tu la lu tak kaya bro..lu jual pencerahan, mana bole kaya.umno yg kaya pun bukan pandai mcm mat pointer atau mat dedak..umno pun jual agama, bangsa dan negara bro..ulama2 sekarang sume dah highend..tip top..mahir niaga bro..niga tu sunnah..tp nabi mati miskin..yg kaya kontraktor islam melayu brickfield kampung kerinchi dan menantu tokey ayam..