Isnin, 26 September 2016

GARIS POLITIK BARU





GARIS POLITIK

AMAT TEPAT

SABAH UNTUK

WATAN SABAH


Parti baharu tidak akan merujuk pemimpin di KL, kata Shafie

 | September 26, 2016
Bekas menteri dari Sabah itu berkata demikian dalam pertemuan pertama dengan penyokongnya selang beberapa hari menyerahkan borang permohonan parti baharu.
PETALING JAYA: Selepas menyerahkan borang permohonan parti baharu yang bakal berpengkalan di Sabah, bekas naib presiden Umno, Shafie Apdal berkata pentas politik baharu itu bakal mempunyai acuan sendiri bebas daripada pengaruh Semenanjung Malaysia.
“Kita akan putuskan dasar parti, siapa yang menjadi calon dan hala tuju dengan acuan sendiri dan tidak merujuk dengan mana-mana pemimpin di Kuala Lumpur,” katanya berucap pada Majlis Sambutan Aidiladha di Kampung Damai Tawau, Sabtu lepas.
Majlis itu turut dihadiri Ahli Dewan Undangan Negeri Mayog, Terrence Siambun, Presiden Kadazan Dayak Murud Malaysia, Datuk Peter Anthony dan bekas naib presiden PKR, Darell Leiking.
Darell yang mengisytiharkan keluar PKR minggu lalu mengumumkan sokongan untuk parti baharu Shafie, yang yang belum diumumkan namanya.
Menurut Darell, beliau mahu meneruskan apa yang diperjuangannya melalui PKR selama ini dengan menyertai parti berlandaskan rakyat Sabah.

PETI UNDI

PETI SELAMAT

GEROMBOLAN

AKAN MELEDAK

SABAH BERGOLAK

-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YAHOOOOOOOOOO !!!!!!!!!

Orang SABAH tuk SABAH

Orang SABAH sudah sedar bangun dari mimpi semalam

Orang SABAH sudah bijak ber fikir dari dai tipu

SEPILOK penuh dengan ORANG KAKI DUA

Tak ada HIPPO KAKI DUA

SAPIE ini ORANG BIJAK tahu beza kan ORANG SEPILOK dan HIPPO

Mana bisa HIPPO ketuai SEPILOK

Common Sense ajja udah dapat jawaban nya

Hidup SAPIE !!!!!!!!!!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

iyolah..kau pacayyalah si pindik ni...anak pendatang tanpa izin ni...kerita kabal tin milo mimik...aku..kalau mana mana ahli politik bersuara..kena kaji dulu telur dia ada 2 ke 3...bukan apa..pilih yg 3 telur dia..'dia boleh share kat kita...kakakakakakka...

Tanpa Nama berkata...

Waha.. tibai dan pijak sampai separuh nyawa.. lagi sesak napas, kita pijak dan injak2 lagi