.

Isnin, 26 September 2016

DAGING TAK ADA COP JAKIM?




KE SYURGA - KE NERAKA
Akhirnya yg nentukan kita ke syurga adalah pabila pahala kita lebih berat drp dusa. Misalnya jika kita makan 5 kati daging kerbau yg ada cop halal daripada JAKIM vs telan 2 kati daging lembu yg tak de cop halal drp JAKIM. Mmmm .. 

Camne plak jika kita balun 5 kati daging lembu vs 1 kati daging khinzir campur dgn ususnya sekali .. dapat masuk syurga tak .. dapat kot ialah 5 kati pahala vs 1 kati dusa. on MONOPOLI KE SYURGA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/26/16





---------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kita semua akan KIOK jugak kan

Nanti KIOK , sijil JAKIM letak kat bahagian mana badan kita nanti ekkkk???

Perut ke , KONTOL ke , DAHI ke ?????

Kenapa Sijil Jakim ? Tak pakai Sijil RISDA ???

Nak kena bayar tak tuk dapat Sijil sebelom KIOK nanti ?????

Waduh.... Susah lah nak KIOK macam nih....

Tanpa Nama berkata...

TT,

Gua mau tanya sikit. Kalau roti najib adalah roti tak ada telur jadi parti najib adalah parti tak ada telur jugakah?

Gua tanya jangan marah! kah! kah! kah!

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Daging bidadari Impian seme

Tanpa Nama berkata...

Nak senang masok syurga? Masok LA parti pis pus pus.Disinilah syurga lebai Malang berkumpul, bila air surut lebai Malang mudik kehulu Dan bila air pasang menongkah arus ke hilir bak kata orang zaman sekarang buat "u-turn".Politik lebai sudah dibaca zaman berzaman, percayalah hikayat lebai Malang bukanlah sebuah cerita dongeng tetapi sebuah kisah yang akan berulang-ulang mengalahkan pisang berbuah dua kali...kah kah kah kah kah kah...

652203 4423143 berkata...

Sijil halal dan Logo JAKIM pun banyak yang tipu,tapi dok terus berlambak juga.Ni yang pelik ni!.