.

Ahad, 18 September 2016

JAWABNYA SATU JUTA DATARAN MERDEKA





TERUS JADI MUSYKIL
Heraaaaan aku. Dah lama bertahun gak aku diliput musykil ni. Kenapa setiap musim mesti adaaaaaa je spr buat pertukaran sempadan pilihanraya?????? 

Tak pernah tak tukar!! Setiap kali pru mesti dah ada pertukaran sebelum tu. Agaknya spr ni takde kojo lain??? Atau sepanjang zaman dari dulu kini dan selamanya semua orang spr tu tak reti buat kerja dan asyik buat silapppppp je setiap kali buat sempadan lalu tahun-tahun berikut kena betulkan balik buat lain tapi tak gak reti salah lagi lalu kena ulang betulkan pulak dan lagi dan lagi dan lagi.......????? #*$%#!!!!! 

Tapi dalam musykil hal ni, aku lebih musykil tiba-tiba ada suara mewakili parti bersatu mahathir&muhyidin yang menentang najib, nasihatkan supaya parti brrsatu jangan tercemar dengan buat baik pada anwar...... musykilnya suara ni datang dari lebai dahi lebam tak mandi tak berak berapa hari shy fool kahkahkahkahkah!!!!! #*$%#!!!!! on BETUL TIDAK APA TT CAKAP?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/15/16




--------------

4 ulasan:

usop ali berkata...

ini shy fool budak celaka...jgn dilayan

Benjamin berkata...

Tanya anwar kenapa tak berani disoal oleh peguam saiful. .

Tanpa Nama berkata...

Melayu nak tipu Melayu

Cina bayar gaji

Lawak sungguh

Yang papa kedana miskin Melayu jugak

Yang BILYON BILYON sekor dua saja

Juta Juta melopong tunggu taik cicak

Tanpa Nama berkata...

Aku pun tekejut badak tahap obese rosmah gak bila aku baca "nasihat" dari tong sampah tu haha tong sampah pun nak tunjuk pandai gak, ataupun tong sampah nak tunjuk relevant ingat pru14 dah dekat?? Tak sedar tong sampah hanya relevant untuk "disumbat" sampah!!