.

Ahad, 18 September 2016

BERSIH5 SATU JUTA DATARAN MERDEKA







BERSIH5

SATU JUTA

DATARAN 

MERDEKA

Gerakan Baju Merah buat laporan polis terhadap Maria Chin

Gerakan Baju Merah hari ini membuat laporan polis berhubung kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi BERSIH 2.0, Maria Chin Abdullah yang disifatkan sebagai biadap.
Menurut Ketua Penerangannya, Ariffin Abu Bakar, kenyataan yang dibuat Maria pada sidang media Rabu lalu dianggap biadap kerana cuba menghasut orang ramai untuk melakukan perbuatan yang salah di sisi undang-undang.
Malah, katanya, Maria juga cuba untuk mengganggu keamanan dan ketenteraman orang awam dengan mengajak orang ramai supaya menghadiri perhimpunan BERSIH 5.
TARIKH BERSIH5

19 NOV 2016

SAJE BERI TAHU

JANGAN LUPA




------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak payah nk target berjuta2 sgt lah issey... target bg realistik skit, 100k ka 300k kah... ni mcm mimpim mat jenin pulak tgknya...

usop ali berkata...

baju merah tau ke bezakan mana yang burok mana yang baik ni...kenapa sampai macam tu bangang sekali....nak bodek pun biar la bertempat...napa la melayu macam ni jadi pengkianat negara jer....imsaf la...wahai baju merah...bodoh tu jagan la ditunjukan sangat...