.

Ahad, 18 September 2016

PERANGKAP TIKUS





MAHA BESAR

KEJADIAN 

DARI TUHAN

TIKUS JUGA

KEJADIAN 

TUHAN

Bersih 5: Gerakan kutip RM20,000 bantu sewa stadium
 | September 18, 2016
Ketua Pemuda Gerakan berkata, sehingga kini mereka sudah mengumpul RM17,500 dan pihaknya akan memberi subsidi baki RM2,500.






PETALING JAYA: Gerakan sedang mengutip RM20,000 bagi
membantu penganjur perhimpunan menyewa stadium untuk mengadakan Bersih 5 pada 19 November nanti, kata ketua pemuda parti itu.
Tan Keng Liang percaya punca Bersih 2.0 belum mengumumkan lokasi perhimpunan itu kerana penganjur dan badan bukan kerajaan (NGO) terbabit belum mencapai kata sepakat berhubung perkara berkenaan.
Walaupun Bersih 2.0 banyak kali menolak cadangan mengadakan perhimpunan di stadium, katanya, Pemuda Gerakan percaya saranan mengumpul dana untuk sewa stadium masih berkesan.
“Sehingga kini, kami sudah kumpul RM17,500 dan baki RM2,500 akan kami subsidi. Jika mereka setuju, mereka boleh mengadakan perhimpunan di lokasi itu secara percuma.

GUNAKANLAH

DUIT ITU

UNTUK MEMBELI

PERANGKAP

DIRI SENDIRI

OPPS....MAAF

PERANGKAP 

TIKUS




------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GERAKAN ini sudah jadi macam GENG BAJU MERAH bodoh sesangat bodoh

Makan DEDAK sehingga tak tahu jadi CINA semulajadi seperti di MCA DAP sudah

Kasihan melihat gelagat pemikiran GERAKAN ini

GOBLOK banget sih

usop ali berkata...

stadium untok majlis bro....ke lu tak faham apa itu BERSIH....tu la kawan lagi yang kaki pengotor. tapi nampak bersih apa barang...lu ajak la baju merah..mesti dorang leh share..dorang kan sopan sopan.....hahahaha

PomenBawahPokok berkata...

Kalau bersih taknak duit tu, Sape yg ambik nanti.

DIDI KOTA BELUD berkata...

kakkakakaakak...nak jadi kanggaro..mahkamah malaysia dah hijack...nak jadi cencurut....adnan..noh...kunan dah conquer...hehhehe..tikus pun tikuslah....aduhhhh...tangan abang digigit tikus...aduuuiiii puspawangi....adui...kakakakkakak