.

Khamis, 20 Oktober 2016

JANGAN SEBAR FITNAH



JANGAN SEBAR

FITNAH


Sampai bila mahu fitnah Abdul Hadi?
SHAH ALAM  - Pemuda Pas hari ini mengutuk keras pemberitaan sebuah stesen televisyen tempatan yang didakwa salah tafsir kenyataan sebenar Presiden Pas, Tuan Haji Abdul Hadi Awang.

Naib Ketua Pemuda Pas, Ir Khairil Nizam Khirudin berkata, tindakan stesen televisyen itu yang memberi laporan salah terhadap Abdul Hadi dalam isu Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) telah membelakangkan prinsip asas pemberitaan yang mementingkan kebenaran dan kebertanggungjawaban.

“Amat malang sekali apabila stesen televisyen itu telah memanipulasi pertanyaan Abdul Hadi dengan hanya menyiarkan sekerat sahaja tanpa menyiarkan sepenuhnya soalan tersebut dengan niat untuk menggambarkan kononnya GST disokong oleh Abdul Hadi.

KAH KAH KAH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH


---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tengok MUKA nampak OTAK

Tengok LIDAH nampak HATI

Tengok GAYA nampak BAHALOL

Khalas !!!!!!!

Itu kata orang orang Arab Unta

Tapi Melayu BODOH kan

TAIK pun di kata SEDAP kalau ada nampak SIJIL stiker

Tok sah di layan bebende tak ada nilai ekonomi nih

Tengok CINA INDIA satu dunia ada , dan hidup pulak tuh

Ini bahalol , harap DEDAK tuk hidup

Kepala Otak !!!!!

Tanpa Nama berkata...

Ulamak bebal ni asal dia buka mulut jer mesti kacau bilau. Nasib baik la ramai yg tolong buat damage control. Tak letih ke pemuda pas? Kerja korang asyik nak perbetulkan kata2 ulamak yg kononnya pandai tu ajer ke? Takde kerja lain dah ke?

Tanpa Nama berkata...

Makan babi tak leh pi syorga! Rasuah selalu pergi syorga.... di London, Turkey, Bangkok, Shanghai!

panglimo potaseh berkata...

1975/77 dulu kepala PAS pernah dikencing oleh papa isteri Rosmah .. sekarang ni anaknya pula sedang ngeluarkan kontol untuk pancotkan kencing nya kearah kepala PAS .. walaupun kepala PAS senantiasa berserban tapi tetap basah kuyop .. padan muko.