Khamis, 20 Oktober 2016

PUTAR LAGI PUTAR





BELUM DIPERKASAKAN
selagi malaysia belum dihududkan oleh undang2 hudud veri hadi..maka najib isteri rosmah tidak bersalah.tiada empat saksi..malahan kecurian wang 2.6bilion juga tidak dpt dihukum kerana MAHkahMAH syariah belum diperkasakan. walaupun perkasa ibrahim katak telah wujud, namun tugas2 pemerkasaan ini belum dijalankan..

barangkali tugas2 memperkasakan najib akan diteruskan oleh geng2 baju merah kumpulan rm50..mengikut hadis, tidak bole memperceritakan tentang hal2 buruk sesama kaum muslim.nanti allah marah..kalo allah marah, nanti tuhan tukarkan balak kpd papan2 keping untuk dijadikan rumah2 warga kelantan..dont worry, ramai warga kelantan bekerje dgn kerajaan, maka warga kerajaan bole buat personal loan atau housing loan lagi.. on ANAK RAZAK ATAU CUCU RAZAK?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/19/16






--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Undang-undang hudud kalau setakat nak kerat tangan PENCURI, rejam penzina Dan kluk klik klek nak jatuh hukum kafir keatas orang yang tidak menyokong, balik simpan elok-elok dalam jubah dan serban.Kalau fitnah orang, label-label jelek dan rasis kaum bukan melayu dan bukan islam, APA hukum Dan hukumannya? Potong lidahkah?jangan marah, Saja Tanya.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha

Bahalol lagi jadi nya

Bulan depan minyak masak naik harga

Masak guna air paip saja lah


Ha ha ha ha ha

BANGLASIA IN THE MAKING !!!!!!