Khamis, 20 Oktober 2016

TERGADAI TANAH MELAYU







JENG JENG JENG JENG JENG
FULUS ELEK



‘Kerajaan sudah kekurangan dana’

SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad menyifatkan Bajet 2017 yang akan dibentang esok, tidak bermakna memandangkan kerajaan tidak mempunyai wang.

“Tidak syak lagi sejumlah besar wang akan diperuntukkan kepada kementerian dan agensi-agensi kerajaan. Parlimen pasti akan meluluskan bajet itu kerana ia adalah bajet yang dibentangkan oleh pihak kerajaan yang mempunyai majoriti di Parlimen.

“Tetapi rakyat tahu bahawa kerajaan telah tidak mendapat wang untuk memenuhi bajet. Mereka tahu bahawa kementerian dalam tempoh dua tahun yang lalu telah diberitahu bahawa wang itu tidak boleh didapati dan oleh itu mereka perlu membelanjakan kurang daripada apa yang diperuntukkan.

“Bajet ini sebenarnya tidak bermakna kerana kerajaan tahu ia tidak akan mempunyai wang,” katanya dalam status terbaru di blognya.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
JUAL HARTA

PADA CHINA

JUAL TANAH

PADA CHINA

TERGADAI

TANAH MELAYU

----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL

DAH TAHU BEWAK KENAPA DI BELA....

Ludah di langit kena muka sendiri balik

Bodoh Melayu tiada batas nya

Jangan di gadai tanah kuboran sudah

Kain KAPAN sudah lah buatan CHINA

HIDUP TUN !!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

habis punah mampoos anak anak muda..tergadai batang pelir sekali...cucu cicit jadi hutang...inilah musibah pilih pemimpin berdasarkan keturunan..dari datuk.kepada ayah kepada cucu...sejak.merdeka politik kuasa ekonomi dikuasai kaum kerabat...asyij jual beli..

kiamat aekali lagi