.

Selasa, 24 Januari 2017

APA SUDAH JADI DENGAN PARTI ISLAM






SIAPA DIA EDITOR HARAKAH
Kahkahkah baru je aku tulis komen kata harakah dan editor dia adalah suara mewakili hadi dan geng. Setelah kita dipertontonkan kebangangan harakah, ini rupanya memang ada bukti itulah acuan untuk pimpinan parti ti sekarang kahkahkah 

oi haji, kalau tmj ulas, dia akan kata: hape kebende jadikan pas kayu ukur untuk yang lain ikut, dia paling lama dalam politik tapi dia tak pernah lagi dapat menang persekutuan? Dia paling lama dan dia dah pernah ditipu umno? Dia paling lama tapi menang terengganu semusim kemudian kalah, mensng kedah semusim kemudian kalah, menang perak sebulan dua kemudian bungkus?

Itupun menang sebab dap dan pkr bantu, bukan menang sendirian! Orang berjaya bukan bangga sebab lama hidup, itu orang ego dan tak sedar diri macam ramai senior di jabatan kerajaan yang degil rasa paling layak naik pangkat berbanding orang lebih muda tetapi jauh berkaliber. 

Orang berjaya bangga sebab dalam masa yang pendek pun dapat merangkul kejayaan besar atau dapat meraih kejayaan demi on BERITA BAIK UNTUK DUNIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/23/17






--------------

4 ulasan:

usop ali berkata...

nama pun lebai malang....sombong pulak tu...setahu aku org sombong n bongak leh jadi lebai ker..

usop ali berkata...

nama pun lebai malang....sombong pulak tu...setahu aku org sombong n bongak leh jadi lebai ker..biasa nya org yang sombong ni ...selalunya bodoh.....bodoh sombong kah kah kah

usop ali berkata...

nama pun lebai malang....sombong pulak tu...setahu aku org sombong n bongak leh jadi lebai ker..biasa nya org yang sombong ni ...selalunya bodoh.....bodoh sombong kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tu lah si bahalol bangga sangat jadi bahalol

Nafsu lebih kuasa dari kontol

Apa nak buat