.

Selasa, 24 Januari 2017

KENAPA TRUMP DISERANG







HARI INI DI SK

ESOK AKAN

MUNCUL DI TT



---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Negara maju cam amerika pun tarik diri dari tppa, mintak ampon dia nak bagi org luar masuk, nak jaga rakyat dia... Nie negara tak maju2 lg nie yg tehegeh2 nak tppa, takkan nak harapkn restoran mamak maju je... ape la menteri... Lu mmg mentaliti tak maju la...

Tanpa Nama berkata...

Trump nih budak lurus bendol

Lahanat bebudak gila GEPAU benci lah

Biasa lah

Kalau tak macam mana bebudak GEPAU tuh nak boncit , sakit stroke , kencing manis , sakit jantung

Semua dengki sama Trump lah

Tanpa Nama berkata...

Tulisan teori konspirasi sampah macam ni bersepah kot dekat Globalreseach, Breibart, Infowars. Hishamuddin Rais hanya tuliskan semula kedalam bahasa Melayu je. Senang je kerja Hishamuddin Rais kan?

p/s:
Berlambak bukti yang menunjukkan Russia di belakang penggodam DNC. Banyak website yang publish tulisan yang besertakan bukti forensik digital untuk membutikan kaitan Russia dengan Guccifer 2.0 (penggodam email DNC). Nak dibandingkan dengan anekdot-anekdot yang tak disertakan seketul bukti pun macam Hishamuddin Rais tulis ni? Macam langit dengan bumi la bezanya.

Tanpa Nama berkata...

Bila pulak Podesta letak jawatan? KAHKAHKAH