.

Selasa, 24 Januari 2017

PESAN NENEK MOYANG KITA







SUARA SAEKOR

KEELING

APA PESAN

DATUK NENEK

MOYANG KITA?

JUMPA ULAR

JUMPA KEELING

APA BUAT?




F.B


PERCAYA ATAU TIDAK.. rupa2nya hutang #1MDBtiada kaitan langsung pada hutang Malaysia.. ABES TU HUTANG RAKYAT JUGA KA !!

Sebab itulah Najib hanya lantik penasihat & menteri2nya di kalangan orang yg pandai menipu & perbodohkan rakyat.







































----------------

7 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

semalam yg hujan..gwa terlihat sorang mamat mcm dia ni... jalan2 takder baju kek depan bekas hotel malaysia yg tengah renovate kek bukit bintang tu...itam je dgn seluar separuh panjang caler itam...dia tengah kutip puntung rokok dan kotak rokok..kompom crossline...tetiba 1 mat salleh hulur 10 hinggit.....dia boleh buang apa yg kek tangan dia tu semua.....SEMUAAAA...ko bayangkan...orang gila pun kenal apa tu 10 ringgit.....kakkakakakakakakk...seeeerigar ni manggang mengkali....kakkakakkaa

Tanpa Nama berkata...

Cilako punyo lembaga hitam..

Tanpa Nama berkata...

Butuh najib takde bulu & telor, rosmah gemok bukan kerana kuat makan duit rakyat, IMDB hanyalah umpama mainan monopoly...

Tanpa Nama berkata...

Tiada sesen pun hutang 1mdb dalam hutang malaysia? Oooooo...sekarang baru makcik belah atuk aku paham, kenapa peguam negara malaysia kata 1mdb takde kes dan yang dok sebok nak dakwa dakwi cuma peguam negara amerika dengan fbi, dan singapore, dan switzerland, dan...apa negara lagi ntah. Negara luar tu semua ada kes mahkamah berkait 1mdb sebab hutang 1mdb kat sana, takde kena mengena dengan malaysia, atau arwah adenan kata takde kena mengena dengan sarawak. Fuh, nasib baik! Syukurlah malaysia masih aman, dan umno masih ada maknanya nasi masih ada!

Tanpa Nama berkata...

Tuh KHOR DHING GHELL ke ??????

Kalau nak sebut pakai 4 harakat setiap huruf

Baru afdhal.....

Tanpa Nama berkata...

Kera bongok memang tak pandai menipu rakyat. Tipu kat 1mdb, kantoi. Kat mara, kantoi. Kat tabung haji, kantoi. Kat felda, kantoi. Kat lembu, kantoi. Kat kapalselam, kantoi. Kat ikan, kantoi. Kat air, kantoi. Kat pkfz, kantoi. Kat kotak undi, kantoi. Tapi masalah rakyat ialah, walaupun bongok ni dah kantoi, tapi takde pun kena tanfkap kena dakwa, orang yang mengkantoikan dia yang ditangkap, dan kalau tangkap dan dakwa pun, takde kena sabit leher dia dengan hukuman salah. Kalau kena pun 2, 3 ekor kambing hitam je, tu pun hukum buat cukup syarat je

Tanpa Nama berkata...

Betul....KERA-Jaan memang takpandai tipu rakyat.....Dia Kencinggg aje....