Rabu, 18 Januari 2017

MASALAH DAN MASYUUK






ADA MASALAH ADA MASYUUK
tu pasal masalah terus menerus wujud. Kemiskinan, kesakitan, kesusahan mendapatkan sesuatu barang, perkhidmatan, atau wang. Semuanya mesti wujud. Kenapa? 

Kerana hanya bila ada masalah barulah diperlukan penyelesaiannya. Penyelesaian inilah yang menjana laba. Masalah takut gemok membadak? Beli air gunung penstabil ion lemak dalam badan. Masalah takut lupa ketika exam? 

Beli air tasik penstabil ion positif dalam otak. Masalah takut hantu kubur? Beli air 7 perigi penstabil ion negatif dalam jantung. Masalah takut bos potong gaji sebab bas lambat sampai? Beli kapcai dari kedai ah hong yang sedia memberikan kredit 100% tanpa perlu keluar down payment. Takde masalah takde bisnes. 

Ada masalah ada masyukkkkk! Masalah negara tak cukup duit nak bayar hutang dan tampung seribu satu macam perbelanjaan segala kementerian? Beli keretapi laju dan perkhidmatan binaan dari china kominis, beri tanah untuk kilang mereka dan pelabuhan untuk tentera mereka, dapat duit, kredit, suntikan modal dan bantuan on OH MALAYSIA KU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17





------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada budak bahalol baru dapat masalah sampai tanah negara di gadai