.

Rabu, 18 Januari 2017

SIAPA KENAL CHINA JAHAT INI








SIAPA KENAL CHINA JAHAT INI?

Apek tu cina kapir makan babi. Tapi ingat, apek ni kapir, bukan kapir harbi. Jadi apek ni tak boleh diperangi, darah apek ni tak boleh ditumpahkan. Sebab apek ni anak latok mca, bukan kapir harbi dap. 

Latok mca banyak bantu ketuanan melayu, banyak jasa, banyak hulor fulus, banyak pahala suci tupasal apek ni lanyak pengawal keselamatan india bukan orang melayu, dan itupasal walaupun bukan berjubah berserban seperti ulamak melayu suci, dia tetap pakai serba putih hatta hingga ke kasut. 

Kalau kapir harbi dap yang hanya tau makan babi dan bangkang kerajaan, dah pasti malam hari kejadian tu jugak dah terjelepok dalam jel polis on PERANGAI CHINA KAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/17/17




----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apek latuk ada luit...apek latuk ceri ada duit...boleh huluq pak polisi....kasi tutup...pengawal keselamatan no money...jadi yg ada luit lawan tarak luit....kalah lah ane tu kah kah kah.... wayang mau cantik....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

jangan main main

tuh datok seri

orang kaya

Tanpa Nama berkata...

melayu islam tak makan babi..melayu islam makan duit hasil jual babi, melayu islam makn duit rasuah..melayu islam makan duit org miskin yapeim, menteri melayu islam guna duit zakat utk lawan anuar ibrahim...melayu islam tengganu yg tipu pakej haji umrah, melayu islam ksu yg selewang wang juta2...melayu islam yg jual tanah melayu malaysia ke china...ulama melayu islam yg makan duit rm90juta..najib isteri rosmah bukan melayu..najib rosmah pahlawan bugis..pahlawan bugis yg melawan china tapi perlu senjata atau ilmu hitam ilmu putih..tetiba je kawtim dgn china..padan muka bangsa johor, padan muka sultan johor..sejarah sendiri pun lupa..

Tanpa Nama berkata...

La orang MCA ke... waaa langsi aaa... ada gunting rantat besi aaaa... Apa bikin, sama itu gonting... Biasa gonteng orang la.... MCA, MCA, MCA