Rabu, 18 Januari 2017

TPPA DILUPUSKAN





TPPA DILUPUSKAN!
Akan ada peristiwa asassination ..Aci potong jari..Mungkin kali ni,Mat Arab Islam juga akan jadi watak pementasan...Sejak Trump ambil alih,bukan anarkis,bukan mat sosialis,bukan mat komunis,bukan mat skinhead kucing kurap balaci parti pembangkang yang shutdown TPPA,Simple bak petik jari..

Tak perlu berdemo panas hujan nak protes TPPA..Salah satu berita baik untuk negara dunia ke 3 yang nak gadai maruah negara dengan TPPA... 

Biarkan saja orang2 di U.s berhisteria masuk hantu anti-trump,..itu hal dia orang,kita tak boleh buat apa-apa..melainkan tunggu dan lihat apa akan jadi selepas ni..

Kapitalis-kapitalis pemodal-pemodal yang Anti Trump dok melobi dengan segala cara untuk menggagalkan Trump.. on LEDAKAN POLITIK AMERIKA
Publish | Delete | Spam
BabiTanah
on 1/17/17



--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pi mampos dengan USA tuan TT

Tanpa Nama berkata...

Kesian Guan Eng... dia antara pemimpin pembangkang yg sokong TPPA. Jgn lupa issey kutuk kaw2 sama. Ada kepentingan dia sokong, tak dak kalu tgk muka & pecah belah parti org dibuatnya.

Tanpa Nama berkata...

tok pa yg sain tppa mewakili malaysia..mustapa muhamamd ini asal kelantan bumi serambi mekah..di kelantan ramai tok2 guru malah ramai waris2 wali..namun anak kelantan itu juga menjual tanah melayu..mujur kapir harbi trump gagalkan tppa..namun tok pa, sanggup buat apa saje demi selamatkan tppa..tepat kpi menteri najib, bodoh itu ada kpi tertinggi...pengerusi mara juga org kelantan...taja la trw dgn budu cap ketereh..apa salahnya...kes mb diselngor juga dimesyuaratkan di KB kelantan..hudud sutut juga dari kelantan..balak juga turun bah dari kelantan..