.

Isnin, 6 Mac 2017

AWAS - RESTORAN MAMAK TERKENAL KOTOR



RESTAURAN YASMEEN (ARAU)
PLOT NO 18
KOMPLEKS TOK ARAU
O2600 ARAU PERLIS
017-462-07-17



FACE BOOK


Kes ni la bni aku ckup xsuka mkn kt nasi kandaq



wanita tak sedar termakan sarung najis dalam restoran mamak


wanita tak sedar termakan sarung najis dalam restoran mamak |Perlis: Seorang wanita muntah-muntah apabila menyedari kari ayam yang dimakannya mengandungi satu sarung najis ayam di sebuah restoran mamak nasi kandar di sini.
Wanita yang dikenali sebagai Aishah Harun itu yang berasal dari Kedah, telah memuat naik beberapa gambar di media sosial yang diambilnya ketika makan di restoran mamak berkenaan.
Melalui perkongsiannya, dia menyatakan kekesalannya dengan insiden ini. Dia juga mendakwa telah muntah-muntah akibat termakan masakan yang dimasak bersama sarung najis ayam tersebut.
Menurut Aishah, dia bersama suaminya pergi ke restoran nasi kandar terbabit untuk menjamu selera. Setelah nasi hampir habis, dia ternampak sesuatu yang mencurigakan dan menganggap objek itu adalah daging atApabila dia amati objek tersebut dan mengoreknya, amat mengejutkan dia menemui sarung najis ayam dan dia sedar objek itu adalah sarung najis ayam yang dimasukkan ke dalam kari yang dimakannya bersama nasi.
Aishah juga memberitahu sekiranya sarung najis ayam itu pecah bermakna keseluruhan masakan berkenaan akan dikotori dengan najis ayam, jijik dan meloyakan.
Aishah juga berkata, “ini baru yang kita nampak, yang lain kita belum nampak lagi’, ujar Aishah yang telah serik untuk menjamah nasi kandar di masa depan.
Diharap pihak berkuasa dapat membuat siasatan dengan segera supaya perkara seperti ini tidak lagi berlaku terhadap pelanggan-pelanggan lain .
























-----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aper bende sarung najis ayam?? Macam sarung sarkot kau ke tt? Nih ayam mbekkk mbekkk ke? Atau ayam ahhh ahhh tu? Ini cerita betoi ka? Atau sandiwara kelentong? Keliru lagiii...:(

panglimo potaseh berkata...

Tak kira la .. sarong najis ayam ke ..pantat ayam ke ..taji ayam ke ..chonet ayam ke ..janji ayam sembelih. Janji restoren mamak tu ada gantung ayat quran, ada gantung foto Najib dan suaminye, ada gantung foto Ya Ampoon .. cashiernya pakai kopiah.

Tanpa Nama berkata...

Mamak tuh Abang Adik sama Tabung Uji wokay

Sedap dan halal wokay

Eeeeeee...... Eaikkkkk !!!!!

Tanpa Nama berkata...

alo madam, ayam yg disembelih tangan islam bangla itu, kemudian direbus utk buang bulu, maka isi2 sarung taik nya juga akan direbus bersama2..utk suci bersih, bole makan kat restoran2 yg ayamnya di azankan, didgrkan bacaan sudais, telurnya bukan hasil rogol.cina makan babi, babi diharamkan dlm islam, tp cina tak makan rasuah.cina bagi rasuah kpd melayu islam dgn pakej2 haji umrah, pakej ransangan syahwat honeymoon, melayu islam cuba cover dgn ayat2 dari sudais , sebijik macam ayam yg diperdengarkan ayat2 sudais..

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Restoreng Pantai Timur
Restoreng uLamaK MakanG isLanG

Alahhh...
Tukar namaaa jer nanti...
Tukar..
Restaurant Yasmeeeen jadi
Restoreng Pantai Timur
Restoreng uLamaK MakanG isLang
MeLayu kan bodoH semua nyaaa