.

Isnin, 6 Mac 2017

LAGI SANDIWARA DIPENTASKAN







NEGAARA 

DALAM BAHAYA

RASUAH TERUS

MENJADI JADI

KES RASUAH

TERBESAR

TERHEBAT

100 BILION

MENGATASI

KES NAJIB 2.6B

OOOPPSSS...

SILAP LAAAA

HANYA 100RM

KAH KAH KAH

SATU LAGI

SANDIWARA

Dua pegawai kastam ditahan SPRM
SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencehagan Rasuah Malaysia (SPRM) Johor menahan dua pegawai wanita kastam kerana dipercayai mengambil wang rasuah daripada salah seorang penumpang warga asing yang memiliki barangan terlarang dalam bagasinya.

Kedua-dua wanita berusia 38 dan 22 tahun itu ditangkap di Bilik Unit Khas Pemeriksaan Penumpang Kastam, Lapangan Terbang Senai Johor Bahru kira-kira jam 11.20 malam, semalam.

Menurut sumber kedua-dua suspek yang ditangkap adalah pegawai kanan dan pembantu penguasa kastam masing-masing.

Katanya, mereka yang sedang bertugas ketika itu telah meminta penumpang itu membayar RM100 supaya tidak mengambil tindakan terhadapnya kerana memiliki barangan terlarang seperti tembakau dan makanan dari negara asalnya.

Sementara itu, Pengarah SPRM Johor, Tuan Haji Azmi Alias ketika dihubungi mengesahkan tangkapan tersebut dan berkata kedua-duanya disiasat mengikut Seksyen 17 (A) Akta SPRM 2009.


SEMUA INI

DILAKUKAN

UNTUK ALIH

PANDANGAN

AGAR RAKYAT

LUPA KES 1MDB

LUPA KES NAJIB

REMBAT DUIT



------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Seratus rengget saja pun dah riuh sekampong

Puluh puluh riuh pun boleh

Ikut bontot lri pasir saja lah sudah boleh riuh riuh

Pau Pau Pau

Mat Kampau !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ingat 100 billion....kastam tu.nak isi minyak bayar tol bayar cukai gst pasal tu kutip sikit...kan dah kena....kalau billion sprm pon tak berani tangkap....ni tangkap 100 tak pulang modal kah kah kah.... buang masa....billion tu bila nak tangkap? saje tanya jangan mare...kalau mare nanti kena lelaong kah kah kah