.

Isnin, 6 Mac 2017

TIDAK BERSETUJU





TIDAK BERSETUJU
Maaf TT aku tak setuju dgn kau. Itu budi bahasa binatang. Berperang dlm politik melawan umno kita tak boleh guna budi bahasa mcm ni. Dlm berperang dgn umno, kalau musuh dah jatuh kita wajib pijak sampai mampus. 

Lepas umno dah mampus, kita korek lubang dlm dlm dan kasi kambus. Kasi buang terus dari lipatan sejarah hitam tanahair. Kalau boleh haramkan terus rakyat dari menyebut perkataan umno. Dlm buku sejarah budak sekolah pun jgn ada perkataan umno lagi dah. 

Ayat2 kat atas tu terpakai jugak untuk pakatan harapan kalau diorang khianati janji rakyat!!! Maaf ezi, hati kau murni. Tapi kau kena faham... musuh kami ialah UMNO!!! on BUDAYA BUDI BAHASA BINATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/5/17

NANGIS KALAU TENGOK
hehheheheh...pasti pemimpin2 bangsat tu nangis kalau tengok......kakakakkakaa on BUDAYA BUDI BAHASA BINATANG
DIDI KOTA BELUD
on 3/5/17




----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju 100persen..Buang langsung dari lipatan sejarah.