.

Selasa, 14 Mac 2017

PALING BANGANG










TANAH RIZAB MELAYU

Ada satu bangsa paling bodoh dan bangga giler menjadi bangang iaitu melayu. Kene pijak ke, kene tipu ke.. masih berbangga dan senyap tak berbuat apa2. 
Rizab tinggal 12% pun, masih lagi lalok bangga dgn ketuanan melayu. Stim jual tanah mcm Palestine jugak. Yg menggulupur kemudian hari, anak cucu sendiri jugak. Undilah BN lagi untuk maintain bodoh abadi. on CUKONG SUDAH MARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/14/17


------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malaysia ni dipimpin oleh penguasa2 yg tamak harta,bodoh kira-kira,tak pernah memikirkan nasib anak bangsa asalkan tembolok sendiri penuh sudahlah...Tanah rezab melayu semakin menipis ,jual tanah kepada bangsa asing apa diorang peduli...!Kita tiada pemimpin berjiwa melayu yg tulen yg memikir masa depan nasib bangsa!

panglimo potaseh berkata...

Tanah Rizab Melayu tinggal 12% je .. masak-ala, ini semua bala tuhan .. ini semua angkara Yahudi Jahanam .. angkara China Merah Makan Babi.
Tak pa nanti bila Imam Hadi jadi PM .. kita buat Rezab Tanah Islang pulak .. amacam?

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya Allah dah melaknatkan bani melayu. Buatlah apa pun, bani melayu tetap akan memilih pemimpin korup, tak mampu perintah serta lembab ekonomi. Kepimpinan gagal yg ada skrg pun bani melayu terus nak kekalkan, maka hancurlah melayu tak lama lg