.

Selasa, 14 Mac 2017

TANAH MELAYU SEMAKIN PUPUS



LAKNAT BANI MELAYU
Nampaknya Allah dah melaknatkan bani melayu. Buatlah apa pun, bani melayu tetap akan memilih pemimpin korup, tak mampu perintah serta lembab ekonomi. Kepimpinan gagal yg ada skrg pun bani melayu terus nak kekalkan, maka hancurlah melayu tak lama lg on PALING BANGANG
Anonymous
at 5:51 PM

TOK ARAB
tektik yang arab buat di pengerang ..akhirnya ditiru oleh china pulak....kita tunggu n lihat apa citer..... on BERITA BAIK UNTUK BANGSA JOHOR
usop ali
at 5:08 PM
TINGGAL 12% SAJE
Tanah Rizab Melayu tinggal 12% je .. masak-ala, ini semua bala tuhan .. ini semua angkara Yahudi Jahanam .. angkara China Merah Makan Babi. Tak pa nanti bila Imam Hadi jadi PM .. kita buat Rezab Tanah Islang pulak .. amacam? on PALING BANGANG
panglimo potaseh
at 5:01 PM
KERA DAPAT SUSU
Bangsa Johor berfikir aras tinggi kerana Tanah terbaik dikasi kat orang Tiongkok dgn pegangan bebas...anak bangsa Johor sendiri duk kat rumah lebih baik sikit dari reban ayam dgn pajakan 60 tahun....Ini seperti kata pepatah melayu.."Kera dihutan disusukan,anak dirumah mati kebuluran"....Hebat kamu bangsa Johor! on BERITA BAIK UNTUK BANGSA JOHOR
Anonymous
at 5:00 PM
GELEMBONG EKONOMI MARI
Yahoo .. gelembung ekonomi sudah mari .. ia macam anak dara dientot-entot, las las perut pun mengelembung. Bangsa Johor siap siaga lah .. Lu bukan Dubai yang kaya dengan pancotan minyak .. Lu apa ada. Ini bukan masalah Kajian Kemungkinan .. ini masalah memancot tak pakai sarkot .. las las bunting, mengelembung .. tambah lagi sekor Bangsa Johor kah kah kah. on BERITA BAIK UNTUK BANGSA JOHOR
panglimo potaseh
at 4:50 PM

TAMAK TAMAK
Malaysia ni dipimpin oleh penguasa2 yg tamak harta,bodoh kira-kira,tak pernah memikirkan nasib anak bangsa asalkan tembolok sendiri penuh sudahlah...Tanah rezab melayu semakin menipis ,jual tanah kepada bangsa asing apa diorang peduli...!Kita tiada pemimpin berjiwa melayu yg tulen yg memikir masa depan nasib bangsa! on PALING BANGANG
Anonymous
at 3:53 PM



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

main citer wayang bukit kepong, cina komuis, wayang hindi ganggu emosi, siap kopi o kau depan tv, brim, apa pun kalau melayu selesa dgn kepimpinan negara, yang rasuah, yang derma banyak, semua ada skrg kekal, jual tanah, jual air, jual udara semua aset jual kah kah kah akhirnya jual manusia malaysia kah kah