.

Rabu, 12 April 2017

BANGSA BARU MUNCUL - BANMELA






PENDEK DAN KECIK
Biasak la boss .. kalau ramai lelaki Melayu naik ke Siam, Medan, Batam atau mundar-mandir kat Bt.Bintang, Jln Pudu .. carik Urbez, Russia, China, Vietnam, Laos, Pinoy. Apa salahnye pompuan Melayu di tusuk oleh Bangla dan Pakistan. Pompuan kita nak juga rasa kelainan belalai masarakat antarabangsa .. asik belalai Melayu je, dah lah pendek kecik pulak tu. 
on MAT BANGLA DAN MELAAYU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/11/17
BANGSA BANMELA
assimilasi bangsa melayu bangla sudah wujud atas nama agama, satu perkembangan cukup menarik...adakah kita melabang atau banmela? jangan mare....kah kah kah saja tanya... apa pun msia masih selamat, sejahtera dinaungan panji panji melayu islam umno kah kah kah 
on MAT BANGLA DAN MELAAYU
Anonymous
on 4/11/17

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebende hitam hancing nih Melayu Melayu suka lah

Tuh ada Mat Skodeng cari semak

Melayu kan suka kencing hancing

Kata OLOMUCK , ada MASYOOOOKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Fuyuu,
banyak canggih!

kian lama, kian banyak BANGSA?????

apa dah jadi dengan bangsa '1M' tu?
apa dah jadi dengan bangsa 'Johor' tu?

Berak ada lain tak?
Kencing ada lain tak?

apa yang LAIN?
wa banyak 'CUNT fius'

ada brapa 'bangsa' kat 'K-HELL' aje?