.

Rabu, 12 April 2017

APAKAH PERANG AKAN PECAH DI SYRIA






PROJEK

SALAH BENDERA

UNTUK SERANG

SYRIA - AWAS!
 




Is Trump Enlisting in the War Party?
By Patrick J. Buchanan



Like the gas attack in 2013, this has the marks of a false flag operation to stampede America into Syria’s civil war.


US Aircraft Carrier Deployed in Direct Threat to North Korea
By Peter Symonds

Exaggerating the dangers, to justify a foreign intervention that will allegedly save the country''s stability.




---------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biar ber perang

KOREA di kanan

SYRIA di kiri

CHINA RUSSIA sokong korea syiria

Memang bankrap hancur Amerika

Omputeh semua pandang rendah Putin dan China

Senyap senyap Putin dan China , mereka punya teknologi perang ter baik

Omputeh tuh SYOK sendiri macam bebudak dapat DEDAK 90 Juta

Bahalol.

katsukatsu berkata...

Bro...engkau tahu tak tahun lepas bulan sapuluh ada satu kes leburcair loji nuklear di sabuah negara maju di eropah utara? Tak tau leh? Nah ni di ulasan peribadi utk perhatian tuan. Apa maksudnya? Tak kira semaju mana pun, tetap akan berlaku masalah nuklear leburcair...disebabkan kecuaian manusia...

https://nuclear-news.net/2017/03/05/the-secret-meltdown-in-norway-is-stepping-in-fukushima-footsteps-iodine-131-in-europe-again-iaea-unscear/

Maksudnya munginkah kecuiaan manusia akan menyebabkan peperangan?

Nazrio Dond DoLLa berkata...

perang ini kaLuu tetrcetus bukan Dari KehendaK Trump totaL,. .. kira2 Trump tu hanya untuK puaskan Hati Orang Lain onLy..

Tanpa Nama berkata...

Perang ini bagus utk kesihatan industri minyak negara.
Lepas heboh USA nak serang rega brett terus mencanak mcm pria tengok gambar biru

652203 4423143 berkata...

Aku cuma risau bab Najib sapu duit tapi NFA pulak...