Rabu, 12 April 2017

HUKUM NEGARA KAPIR








RUU355

SAMA RATA

UNTUK SEMUA

RAKYAT

MALAYSIA


Dr Rozaimi sokong Rafizi bangkitkan isu RUU355

Pendakwah terkenal, Dr Rozaimi Ramle, dilihat bersependapat dengan anggota parlimen Pandan, Rafizi Ramli, yang mempersoalkan sama ada peruntukan pada pindaan Akta 355 dikuatkuasakan secara adil ke atas semua orang Islam termasuk golongan elit dan bangsawan.
Menurut pensyarah Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) itu persoalan yang dibangkitkan Rafizi perlu dijawab oleh golongan yang propindaan akta berkenaan.
Ini kerana, katanya, sudah ramai individu yang dikafirkan serta dimunafikkan hanya kerana mengkritik rang undang-undang (RUU) persendirian yang dibawa Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang itu.
"Saya merasakan persoalan Anggota Parlimen Pandan, Rafizi, berkaitan kesaksamaan rakyat antara golongan bangsawan dan kelompok marhaen dalam isu pelaksanaan RUU355 perlu dijawab oleh golongan yang pro-RUU355 ini," katanya melalui status di Facebook beliau hari inI.

LAAAA...

YB RAFIZI

DR ROZAIMI

TAK FAHAM

KALAU HUKUM

SAMA RATA 

UNTUK SEMUA

TAK KIRA 

MISKIN KAYA

RAJA RAKYAT

ITU HUKUM

NEGARA KAPIR

MAKAN BABI

DI SWEDEN

DI NORWAY

DI DENMARK

NEGARA ISLAM

LAIN  CARA

HUDUD BERUNAI

SULTAN X KENA

DI MALAYSIA

LU TIDO HOTEL

BUJET LU KENA

LU TIDO HOTEL

LA MERIDIEN

LU SELAMAT







---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan semua doktor tuh doktor

Kan banyak pakai beli kat chow kit punya

Bahalol lah gaya nya

Biasa lah

Bukan bebende baru pun

Tanpa Nama berkata...

PAP itu ialah people's action party yang ditubuhkan oleh lee kuan yew.
DAP itu ialah anak butir taik dari PAP.
Awang itu ialah suami yang disetubuhkan oleh emak haji abdul hadi.
HAHA itu ialah anak butir taik dari Awang?
Jika kita mengata A tu ialah anak butir taik dari B, bolehkah orang lain juga mengata kita ni anak butir taik dari seorang lain?
Jika kita mengata seorang lain itu sebagai anak butir taik, bolehkah orang lain pula melukis kita sebagai berok atau berak?
Adakah ruu355 itu akan memberi kesaksamaan atau ianya selective, berpilih-pilih?

Nazrio berkata...

Apa yg naK di kata.kang .? Apa yg naK d ucapkang.? TahiK kambiang D buLat-buLatkang... Rakyat puLaK di tahik-tahikkang... KemaksiatanG d biarkang. ..Jabatang skodeng Dan kepoLisiang d perkasa,kanG untuK menerbit,kang keuntungang sematang matanG... Semayang apa'an ni broo... ?

Tanpa Nama berkata...

ruu bukan hudud.hudud telah diamalkan dinegara arab sebelum muhammad jd nabi..ruu355 adalah undang2 negara sekular..upgarde ruu355, malaysia tetap negara sekular..bukan negara serambi mekah atau negara cakap berdekah2, duit juta2 dlm jubah..bila kena sergah, cakap merapu merapah dan angin tak sudah..