.

Jumaat, 12 Mei 2017

BUNDY DAN BUNDI - NAMA JAHAT





ADA APA

PADA NAMA

SATU BANDI

SATU BANDY

DUA DUA

ORANG JAHAT


MALAYSIA
Exco Johor Datuk Abd Latif Bandi dikawal pegawai SPRM ketika dibawa ke Mahkamah Sesyen Johor Bahru bagi menghadapi tuduhan kes rasuah.



AMERIKA

Ted Bundy - Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Bundy



Theodore Robert Bundy was an American serial killer, kidnapper, rapist, burglar, and necrophile who assaulted and murdered numerous young women and ...



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aduhh! Tak pepasal kau dah masuk sama satu kategori dengan sorang necrophiliac! Mungkin terjun api sesama nanti kot? Tapi muftee takde pun surah panjang atau berulang pasal kes individu macam ni, terutana harussana harussini, habih camno pakcik ngan makcik kat surau kampung nak prihatin secukupnya isu rasuah negara yang menular jauh atas bawah kalangan pemimpin pentadbiran dan penguatkuasa, sebab bila orang bukan bn yang bersyarah pasal ni, laju je dikatakan dah nama pembangkang, takde la keje lain dari membangkang dan memburuk serta nak menjatuh kerajaan!

Tanpa Nama berkata...

Kau jangan la tulis gitu tt. Penat lelah mak jiran aku memupuk dan menjaga bagi besar berjaya pokok bendi dia. Aku sendiri walaupun tak suka petai, tapi aku suka makan bendi dalam kari ikan asalkan bukan tua. Jadi aku sebagai juruprihatin pada bendi dan sayur selain kangkong, ingin merayu supaya kau jangan lagi stereotype bendi sebab bukan semua sama, ada tua ada muda, ada kurus ada gedempol, ada manis ada masam, ada disiram air hujan ada disiram air babi. Terima kasih atas kerjasama pakcik.