Isnin, 10 Julai 2017

LAGI KESAH USTAZ KENTOT







SAPO KONTOT

Tringat pula zaman awal 1970an. Pada zaman itu kereta atau sering di sebut motorkar tiada ber aircond. Tingkap di turunkan dan kadang kala kereta mewah sikit ada kipas kechik.

Kereta sewa long distance mula memasang aircond dan kadar tambang pun boleh charge lebeh sikit. Mat Roni (Abdul Ghani)  seorang drebar teksi yang melakukan trip Kota Bharu- Jerteh. Dia adalah yang terawal memasang aircond dalam teksinya. Sejak pasang aircond tak payah tunggu lama di stesen kereta sewa.Sekejap jer dapat empat passenger.Keretanya jadi pilehan.

Pada suatu hari Mat Roni dengan empat passenger telah berlepas dari Kota Bharu menuju ke Jerteh lebeh kurang 40 batu jaraknya.Semua dalam kereta kagum dengan hawa dingin dan ada yang bertanya Mat Roni samada pakai aircond ni makan minyak.

Nak jadikan cherita beberapa batu saja lagi dari Jerteh..sekitat Bukit Yong...salah seorang passenger telah Kentut  diam.Busoknya ...Astagh..mungkin akibatul budu dan petai jerok.

Masing masing buat dok saja...siapa nak mengaku.Tingkap chermin terpaksa diturunkan kerana bau yang amat busok..Mat Roni amat marah tapi dia tak tahu siapa..Namun dia mengaturkan ranchangannya...

Sesampainya di stesen kereta sewa Jerteh masing2 membayar seringgit lapan puloh sen.Sebaik saja ke empat2 berpaling beredar...Mat Roni menghertak:

"" Hok  keertot takdi tak bayar lagi weh!!!""[Yang kentot tadi tu belum bayar]

...lantas seorang dari empat tu berpaling dan berkata; "" Sapo royat gak.Ambor bayar doh!!!!' KANTOI KANTOI

SESUNGGOHNYA KENTOT LAH 
KAMU SEBELUM 
KAMU DI KENTOTKAN






------------------------

Tiada ulasan: