Rabu, 12 Julai 2017

SIAPA DATANG MENYERANG?







PEMBACA

TAK FAHAM

SIAPA NAK

SERANG?

PERTAHAN 

KERANA APA?



Pertahan Ahli Sunnah Wal Jamaah
ALOR SETAR – Himpunan umat dan munajat perdana bersama ulama-ulama pondok negeri Kedah sebagai menyokong Mufti Kedah,  Tuan Haji  Syeikh Mohamad Baderuddin Ahmad terpaksa ditangguhkan atas nasihat pihak Istana Anak Bukit, semalam.

Program anjuran Majlis Gabungan Pertubuhan Sunni Kedah itu bagaimanapun diteruskan dengan perjumpaan ringkas sebagai menghargai lebih 500 umat Islam yang berkumpul di Masjid Jamek Al Shahab, Kepala Batas, di sini, dengan menunaikan solat hajat dan zikir munajat.

Difahamkan, tujuan perhimpunan itu diadakan adalah untuk menyatakan pendirian bahawa umat Islam mula diserang di segenap penjuru sebagai usaha merosakkan akidah umat, merosakkan pegangan Imam Syafie dan tasawuf.

Pemerhatian Sinar Harian mendapati orang ramai mula memenuhi pekarangan masjid berkenaan kira-kira jam 8.30 pagi walaupun keadaan cuaca kelihatan sedikit mendung.

Keadaan itu bagaimanapun tidak mematahkan semangat ratusan umat Islam tanpa mengira jantina, peringkat umur dan pangkat untuk sama-sama berkumpul di dalam masjid berkenaan menyatakan sokongan kepada Mufti Kedah dalam usaha mempertahankan Ahli Sunnah Wal Jamaah.

Pengerusi Majlis Gabungan Pertubuhan Sunni Kedah, Tuan Haji Mukhtar Ahmad berkata, perhimpunan itu diadakan sebagai usaha bersama untuk memperkukuhkan Ahli Sunnah Wal Jamaah serta menyatakan sokongan kepada kepimpinan Mufti Kedah.

ADAKAH DOJ

MENYERANG

USA SERANG

TRUMP KE?

SIAPA SAPA?

CAKAP CAKAP

CISS MATLOHE

MAT LEKOK?

ATAU 

MAT YAKOB

MAT WAHOB

MAT WAHIB

MAT WAHAB

MUSUH TIDAK

JELAS 

KAH KAH KAH



---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

830 pagi semalam? Betul ke tt? Semalam selasa. 830 pagi time orang dah mula kerja atau sedang berduyun nak masuk pejabat. Siapakah 500 orang yang pergi situ? Mejistret? Loyar? Ahli musik?

Tanpa Nama berkata...

Masih tak paham ke, najib al- kleptokrasi tu kan pembela sunnah....ish ish ish ish