.

Rabu, 12 Julai 2017

ARAB GUNA KEPALA LUTUT





TOK ARAB GUNA

Amerika berperang semacam bermain catur ulur askar mengunakan kepala hotak .. ulur bukan sebarang ulur .. ulur yang membawa kekayaan dan kemajuan negara. Lagi lama perang lagi banyak masyuk. Pak Arab perang guna kepala lutut .. macam main dam .. bila ulur.. mau tak mau kena makan dan di makan. 


KEPALA LUTUT

Arab perang untuk menegakan fahaman mahzabnya .. yang membantainya dari belakang adalah bangsanye seigama sendiri. Akhirnya setelah berbelas, beratus dan beribu tahun perang, mereka tetap macam itu. Bila dah penat mereka tuduh angkara Sang Yahudi. Tu lah gwa ingat ada baik jadi Melayu .. bila perang je LARI. on AMERIKA MENERUSKAN PERANG
panglimo potaseh
on 7/12/17



WAJIB ADA

bro..gua susah nak faham apa yg lu carut kan ni..yg penting bg gua hanya la dua kalimah syadah, solat, jaga mata, jaga nafsu batin, zakat, berzakar..tapi nafsu kete, nafsu ferrari itu keperluan idup bro..kalo ada nafsu rm90juta lagi berhukum wajib..



KETE FERARI

gua susah nak faham tulisan lu..lebih baik gua baca quran hadis, takda la susah2 nak memikiorkan semua hal duniawi ni..ini saparti amerika jual senjta kpd saudi, kemudian saudi boikot qatar, kemudian qatar sain MOU terrorist strategi dn amerika kemudian amerika kata akan jumpa saudi utk bincang..susah tul nak fikir..


DUIT 90 JUTA

mudahnya jd islam bila ustaz anti amerika tapi makan Mcdonald..mCd halal jakim bro..err siapa serang yemen? sunnah ke syiah ke atau apa2...malayxia cukup bertuah kerana mbantu.. on AMERIKA MENERUSKAN PERANG
Anonymous
on 7/12/17






----------------

Tiada ulasan: